Jeg har siden sjove-jokes.dk og vil gerne ud over at hele tiden sikre bedre og sjovere indhold, udvide til andre lande. Mine næste to lande er sverige og Tyskland.
Hvis du kan finde den gode (og frie) url til mit site, får du 250kr med mobile pay med det samme.
Smid dem her i tråden, og hvis der kommer den url jeg skal bruge, sender jeg 250kr. med det samme - Skal nok melde tilbage når jeg vælger url. Sker senest søndag.
Den bedste jeg har fundet er: die-lustige-witze.de (fri, og har ikke købt den endnu)
Det der er vigtigt er at det er et godt SEO url. Ord som lustige witze, besten witze etc. (saml inspiration på google adwords planner tool)
Tak for gode input indtil nu - Vil meget gerne have nogle flere gode input. Jeg undersøger lige nærmere omkring muligheden for at undgå at skulle have virksomhed i DE.
I mellemtiden, jeg har allerede et site i Sverige, men er der andre lande der er nemme at registrere i, som I foreslår jeg starter med (tænker hovedsageligt nord og vest europa). (NO er ikke nemt)