Hej Aminoer
Jeg har de seneste måneder arbejdet med et projekt som jeg har haft i tankerne flere gange tidligere. Nu er det lykkedes at få projektet startet og det er i forbindelse med annoncering/reklame muligheder at jeg skriver her. Jeg har forsøgt at finde information både her og flere andre steder, men synes hver gang at jeg havner i et slags tomrum.
Projektet, www.landsbyhistorier.dk, giver mulighed for reklameindtægter på flere niveauer. Som man vil se, hvis man besøger siden, er der 2 primære niveauer, nemlig et generelt (egnet til annoncører i hele landet), samt et specifikt (egnet til annoncører lokalt).
Min tanke var at skabe en fornuftig indtægt via billige reklamer på disse sider med et passende antal kunder (ikke for mange, men nok til at skabe en rimelig indægt). Eksempler på de firmaer/organisationer jeg vil henvende mig til er, Ældresagen, borger.dk o.lign hvad angår de sider der ikke er lokale. For de øvrige sider, de lokale, var idéen at kommuner, lokale virksomheder m.m. kunne være interesserede. Mit mål er faste reklameindtægter (måneds- eller årsbaseret betaling) og altså ikke klik-baseret eller lign.
Mit store spørgsmål er, hvordan når man ud til disse virksomheder/organisationer for at tilbyde fokuseret reklameplads til deres målgrupper?
Direkte kontakt? via bureauer? eller?
Mvh, Tonny |
Reklamesalg, men ikke klik-baseret o.lign.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)