Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DSBs Rejsetidsgaranti

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop modtaget et overraskende brev fra DSB.

For nogle uger siden tog jeg et par ture tid København. Jeg startede hjemmefra ved halvfemtiden for at nå hovedstaden før kl. 9. Det kunne lade sig gøre ved at skifte til Lyn i Fredericia.

Men men men. Den ene morgen var mit første tog forsinket, så jeg ikke nåede at skifte. Jeg nåede dermed Hovedbanegården 31 minutter senere end jeg skulle i følge min rejseplan. Grænsen for at gøre brug af rejsetidsgarantien er 30 minutter, så jeg udfyldte selvfølgelig det nødvendige skema og tænkte, at "det sker der nok ikke noget ved". Jeg forventede at jeg ville modtage et brev om at netop i mit tilfælde, var garantien ikke gældende, fordi min mosters hest er gul.

Men netop nu sidder jeg med en skrivelse fra DSB, hvor de lover at indsætte 84 kr. på min konto, idet de håber, at jeg fortsat vil benytte DSB.

Det synes jeg sådan set er OK.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:04

Ja, det fungere faktisk ret godt! Jeg har i de sidste par måneder modtaget penge fra dem, hver måned for forsinkelser på S-toget...
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:40

Det er også mit indtryk, at DSB tager rejsegarantien meget seriøst. De har en del at rette op på image-mæssigt, men jeg synes de gør det meget godt. De har givet mig lige omkring 800,- i kompensation siden januar i år, men jeg har så også lagt ca. 35.000,- hos dem i samme periode. ;) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)