Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypalpro/bank gebyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kommet i lidt af et dilemma. Jeg er ved at åbne en bankkonto i $ men de har et gebyr på 10-65$ pr. transaktion. Jeg forventer at få mange små betalinger fra min internetside gennem paypalpro, men hvordan fungerer det lige? Får jeg en paypal (bank) konto hvor pengene er placeret indtil jeg beder dem om at sende dem andre steder hen? (både til affiliates og til min firmakonto)

Hvis paypal sender mig 5000 overførsler a 10$ er det jo lidt en katastrofe, jeg håber i kan se problematikken.

Hvordan klarer I andre internationale betalinger? 

Er der ikke evt. nogle internationale banker der er mere gearet til små paypal betalinger? 

Jeg håber i kan hjælpe...

På forhånd tak

Anders 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 12:06

Er de 10-65$ ikke kun når du trækker dem til din konto i danmark ?

Tilmeldt 25. Dec 06
Skrevet kl. 12:16

Det ser ud som om det gælder både inkomne og udgående penge, men hvis paypal i sig selv er en bankkonto hvor jeg kan opspare og overføre fra er problemet ikke så stort. Så kan jeg overføre lønninger til affiliates og mig selv fra paypalkontoen, inden eet stort beløb sættes ind på firmakontoen. 

Tilmeldt 25. Dec 06
Skrevet kl. 12:47

Undskyld det er kun på udgående penge fra kontoen der er gebyr...men spørgsmålene er stadig relevamte (specielt vedr. paypal) da jeg håber at få rigtig mange affiliates.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)