Vi leder en freelance 3D grafiker/animator der kan hjælpe med store og små projekter som skal laves for vores kunder.
Har du erfaring med at lave flotte interaktive produkt præsentationer lavet i 3D til internet eller lign., så send os gerne dine referencer og kontaktinformationer til : henning@wogw.dk
Det kunne faktisk godt være nogle af vores kunder ville efterspørge disse former for præsentation, så har du ikke mulighed for at sende mig dine kontaktinformationer plus andre eksempler, som jeg kan vise frem når en kunde efterspørger det.
Lige for nu har vi brug en 3D grafiker som som kan hjælpe med at få lavet nogle overflade til nogle tekniske tegninger af en båd, så vi meget gerne vil have til at se super cool ud og samtidig skal kunne interaktiv (klikker man på fronten så drejer båden om så den ses forfra osv.) lidt ala det koncept man tit ser på sider der præsenterer nye bil serier.
Som eksempel på de 3D-annimationer Henning efterspørger (tror jeg) faldt jeg den anden dag over denne præsentation, som jeg synes er specielt vellykket:
Ja, det er lige præcis noget i den stil, men præsentationen vil være af en bådtype som snart skal lanceres Danmark, de tekniske CAD tegninger er lavet nu mangler vi bare en som kan tage opgaven herfra og lave noget fedt
Er der nogen som ved hvor man evt. kan finde 3D grafiker?