Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt golf koncept

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter - investor

Jeg er designer og opfinder og har i en periode på et par år udviklet på et nyt golf havespil. Jeg ønsker at finde en samarbejdspartner som kunne have interesse I at købe konceptet og dermed føre spillet ud i verden.  Spillet er endnu kun lavet i en prototype men har fået lavet en professionel demonstrations film på spillet.  Spillet har ikke på noget tidspunkt været vist i offentligheden og ønsker at en potentiel samarbejdspartner vil indgå i en hemmeligholdelsesaftale. Efter denne vil al min knowhow være til disposition.

Jeg forestiller mig at du er :

- iværksætter

og-eller

- evt investor som kan se mulighederne i spillet og som ønsker at investere i opstart af produktion mm

Jeg vil selvfølgelig gerne selv indgå som sparring, opsøge salgskanaler mm

Kunne du have lyst til at høre mere om golf konceptet - er du velkommen til at ringe eller skrive til mig.

med venlig hilsen

Mikkel Bering

mobil : 29467451

mail: mikkel.bering@gmail.com

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik bare lige en tanke ang. Hvad du kunne gøre eller hvad jeg ville gøre.

Tag fat i producenter, der allerede laver lign produkter/spil og præsenter din ide og synes de om den og hvis du har beskyttet ideen/produktet med patent, så ville der være mulighed for en royalty konstruktion, hvor de fik rettighederne og du fik et cut ved hver solgt, som det er tilfældet med isterningposen.

Men uden en form for beskyttelse på spillet, vil jeg tro det er dødsdømt fra start, da alle bare ville kunne kopiere det uden at behøve at betale dig.. Så den del er nok alpha omega, for succes.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)