Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til tøjproducenter i Europa ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har igennem et stykke tid "hygget" os med import og salg af pige/dametøj fra Kina.

Men har som så mange andre måtte erfarer at kvaliteten er for dårlig og at det er stort set umuligt at opdrive tøj i størrelser der passer til det vestlige markede. Desuden er leveringstiden, leverings sikkerheden og logistikken generelt ikke til at arbejde med.

Er der evt. nogen herinde der kan hjælpe med kontakter til Europæiske producenter af modetøj til Piger/damer ?

Evt. nogen med kendskab til messer i Tyskland/ Polen hvor man ville kune skabe kontakt ?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Kontakt mig gerne på privat mail:morten.dyhr@hotmail.com

Hilsen

Morten

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tøj designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue, med billige stoffer fra polske producenter.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som udvikler nye designs, organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 23. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svar. Kontakter dig på din private mail.

Hilsen

Kim

Tilmeldt 7. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Les

Jeg har prøver og skrive en mail, men det ser ikke ud til at du modtog det, Jeg har derfor sendt en privat besked

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail om til mig præcis hvad du søger. Har et godt netværk i vesteuropa til ankerkendte tøjproducenter.
Skriv til mig på nedestående mail
Ot@hosatrading.com

Tilmeldt 28. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.
producer i også t-shirts med tegning på ?
Tilmeldt 29. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg har prøvet, at skrive til din email adresse, men den virker ikke?
Er der en mulighed for, at man kan kontakte dig på en anden måde? :-)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)