Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev - link eller formular

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved om der er flere tilmeldinger til nyhedsbreve, om man bruger et link med en tekst som feks "tilmeld dig vores nyhedsbrev", eller om man har et modul direkte på hjemmesiden hvor de kan skrive sig op. Hvis de 2 ting er placeret samme sted, men ikke på samme tid, er der så lavet nogen analyser om hvorvidt den ene måde for flere tilmeldinger end den anden? Lad os sige at der er samme indledende tekst... 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er ikke helt sikker på jeg forstår din beskrivelse. Hvad skal der ske når nogen klikker på linket? Fyrerne bag Leadpages har lavet en test af en forumlar og et link med tilhørende popup. Her konverterede popup'en væsentlig bedre en formularen.

PS: Teksten"Tilmeld dig vores nyhedsbrev" lyder ret kedelig (synes du ikke?). Jeg havde i stedet skrevet: Vil du vide hvordan jeg tabte mig 20 kg på 4 måneder? (eller hvorfor en branche du nu er i.)

Venlig hilsen Tue

 

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha jo den lyder lidt kedeligt, og var også blot et eksempel. Jamen jeg tror nok at jeg fik svar på mit spørgsmål, tusind tak :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)