Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamebeskyttelse? - Kan mine firmaoplysninger beskyttes?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg har i år haft lidt bi-erhverv ved siden af mit faste 8 - 16 job som wellness-massør.
Næste år skal jeg momsregistreres, da mit bi-erhverv er oversteget 50.000,- i omsætning.

Desværre må jeg ikke have et registreret bi-erhverv grundet mit 8 - 16 job - hvad gør jeg? Kan jeg oprette firma og få mine oplysninger beskyttet? Ligesom man kan få sit telefonnr. "Hemmeligt nummer"?

Bliver glad for en masse hjælp.

Mange kærlige hilsner fra
Trine

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:00

Nej du kan kun få en markering med reklamebeskyttelse i CVR, du kan ikke få skjult dine oplysninger.

Man må jo som udgangspunkt forvente at en virksomhed ønsker at blive kontaktet, ligesom det ikke er meningen at en virksomhed skal kunne gemme sig for deres kunder og kreditorer

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:06

Kære Anders

Vil du uddybe hvad en markering med reklamebeskyttelse i CVR er?

Hvordan vil min nuværende arbejdsgiver kunne se at jeg har mig et registreret bi-erhverv? Kun ved direkte at søge efter mit navn på www.cvr.dk, eller?

Kærligst Trine 

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:02

Hej Trine

Desværre kan man ikke skjule oplysninger på nogen måde, enten ved reklamebeskyttelse eller andet på cvr.dk da de fortsat vil være offentlig tilgængelige !

Som det første, det der sker under reklamebeskyttelse er f.eks. P-nummeret så vidt jeg ved der bliver skjult og den slags, adressen kan stadig ses, og oplysningerne vil stadig være offentlig tilgængelige for kunder/firmaer eller din chef for den sags skyld, så desværre kan du ikke skjule virksomheden :(

2: Når din chef vil finde om du har virksomhed eller andet så går det under www.cvr.dk og han vil lede efter dit navn, det er det mest åbenlyse jeg kan komme i tanke om han ville gøre (:

Håber at det ordner sig mellem dig og din chef, men desværre ikke meget at gøre :(

Med venlig hilsen

Sasa

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 08:57

Hej Trine

Hvis der står i din kontrakt, at du ikke må have arbejde ved siden af dit fuldtidsarbejde, kan du få problemer ved at have det alligevel - så tænk dig godt om, inden du gør dette, da det jo vil være i strid med din ansættelseskontrakt.

Men kunne du ikke tale med din chef om, hvorvidt de tillader dig at have et firma ved siden af dit lønmodtagerjob? Medmindre det er konkurrerende virksomhed, du praktiserer, burde de da stille sig forstående, sålænge det ikke går ud over dit fuldtidsarbejde.

Som de øvrige skriver, vil du ikke kunne beskytte dig. Man kan søge på dit navn på cvr.dk, eller på din adresse på f.eks. krak, og finde frem til dig, hvis du står opført som virksomhed og laver lidt reklame for dig selv.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)