Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

business trip i bilen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Heli-Consult Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Jeg har et par aerinder i UK der er relateret til min virksomhed. jeg har planer om at tage bilen da jeg saa slipper for at leje en i de dage jeg er derovre og kan tage lidt godt med hjem til ganen i frankrig. og har et enkelt firma relateret besoeg paa vejen derover ogsaa.

men hvordan bogfoerer jeg de udgifter jeg har ( bruger Debitoor ) og siger reglerne noget om at det skal vaere billigste transport osv. noget jeg skal vaere opmaerksom paa.

det er foerste gang jeg skal saadan en tur ( som virksomhedsejer ) saa gode raad er paaskoennet.

paa forhaand tak

Morten Hansen

Heli-Consult

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:36

egen bil og virksomhed uden for VSO - enten faktiske udgifter i % af fordeling privat/firma eller statens takster som FRADRAG (ikke hæve) se http://johnhannover.blogspot.dk/2014/11/fri-bil.html 

der er ikke krav om billigste men du må kun trække direkte nødvendige km fra og skal føre kørebog - så du skal trække evt ekstra km kørt for at få noget godt til ganen fra helt enkelt

Debitor bogføring kender jeg ikke - men fradraget skal ikke i regnskabet - det tages bare som reduktion af årets overskud som du ser i linket

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:36

Cookie - John Hannover:
der er ikke krav om billigste men du må kun trække direkte nødvendige km fra og skal føre kørebog - så du skal trække evt ekstra km kørt for at få noget godt til ganen fra helt enkelt

Enig, så gå ind og se turen på Google Maps i Km, og brug det som beregningsgrundlag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)