Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger WordpressGenie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Fra  www.kaltwasser.dk/wordpress Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en blog. www.kaltwasser.dk/wordpress. Der er 10.000 besøgende så langt.
Jeg har ansøgt adsense men de siger der ikke er tekst nok til annoncering. Det kan jeg ikke forstå.

Jeg har vildt brug for et menneske der kender Wordpress, SEO og Google adsense.
Som kan sætte op det tekniske for mig så min blog kan generere indtægt.
Håber MEGET på snarligt svar.
På forhånd tak.
Kh
Lene

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:29

Lene Kaltwasser:

Jeg har ansøgt adsense men de siger der ikke er tekst nok til annoncering. Det kan jeg ikke forstå.

Det mærkeligt der er rimelig meget tekst? Du skal være sikker på at der ikke er nogle sider som er tomme også, eller kun med billeder...

Det kan også være at du skal rette lidt op, din side er ikke så brugervenlig. brug nogle timer på design :)

Med adsense skulle jeg søge 2 gange. begge gange var min hjemmeside næsten ens, der var 2 indlæg mere anden gang. Jeg fik tilladelse til adsense anden gang jeg søgte. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Fra  Majora Skrevet kl. 11:30

Hvad angår SEO, så installer "SEO by Yoast" plugin.. Det hjælper dig rimelig godt på vej :)

Tilmeldt 20. Mar 15
Fra  www.kaltwasser.dk/wordpress Skrevet kl. 12:43

Hej Tolga

Tak for dine svar, og tak for tips. Jeg har allerede installeret en SEO plugin, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal bruge den.

Ja, der er rigtig meget et tekst, og ingen tomme sider. Jeg tror Google har kikket på en anden hjemmeside jeg har, men jeg fik jo ikke lov at præcisere at det var " /wordpress ", ej heller kan jeg se en email adr. jeg kan skrive til dem på...

Egentligt er jeg på jagt efter en person der kan Wordpress, SEO og Adsense, der er villig til at sælge mig et par arbejdstimer. Som så kan få orden på

1.Søgeoptimere min side

2.Anskaffe Adsense og installere en (eller flere) (lille og uforstyrrende) annonce på min side

3.Kikke på hvorfor min Facebook-plugin ikke virker, og justere mig spamfilter sådan at nogle kommentarer slipper igennem!

Suk. (Jeg skal også oprætte Paypal og en donation button, men det tror jeg stadig jeg selv kan klare).

Jeg er en rimelig godt digter syns jeg selv, og har redigeret en del film, og selvudgivet en bog. Men det her Wordpress... I need help!

Mht design så vil jeg gerne kikke på det, men synes det fungerer ok, og vil i første omgang bare have styr på det her med indtægt-generering.

Folk besøger jo blogen der ude i verden, særligt fra USA, og de siger de synes design og oplastnings-tid er super...

Måske vil det være nemmere hvis den freelancer der tager det her opdrag, kommer til Fanø, så vi kan sidde sammen og diskutere annoncepladsering etc. Jeg kan isåfald tilbyde at vedkommende kan tage en ven med og bo gratis i vores gæsteværelse, så kan de jo nyde øen indimellem vores arbejde med blogen.

Jeg håber inderligt der findes sådan en person der ude. Så hurtigt som muligt. 

Vh

Lene

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:51

Lene Kaltwasser:
Jeg har ansøgt adsense men de siger der ikke er tekst nok til annoncering.

De har sikkert kigget på www.kaltwasser.dk, hvor der ikke engang er et link til bloggen.Smile

Jeg vil anbefale dig at få det hele samlet som en wordpress løsning og benytte google analytics til statistik.

---

Hvis du opretter opgaven på http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx får du helt sikkert en masse gode tilbud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Fra  Majora Skrevet kl. 13:43

Ja ryk den til hoveddomænet så kan du nok godt få adsense :)

Ville rigtig gerne hjælpe dig og gøre det for dig, men har bare utroligt travlt de seneste par uger, og er ret booket 2-3 uger frem os. 

Tilmeldt 20. Mar 15
Fra  www.kaltwasser.dk/wordpress Skrevet kl. 14:15

Aj, tusind tak... super info... Much appreciated!

Tilmeldt 20. Mar 15
Fra  www.kaltwasser.dk/wordpress Skrevet kl. 14:20

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)