Hej Alexander
Forklar mig lige hvad du mener med fri fragt?
Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad du mener med fri fragt. Er det kun levering du mener eller er retur også en del af fragten?
Hvis retur ikke er en del af fragten, kan du vel ikke bestemme hvilken retur form kunden benytter.
Hvis retur er med i fragten, ville jeg nok få skrevet noget om en evt. vedlagt returfragtseddel som er gratis, og hvis kunden benytter anden form, er det for kundens regning.
Jeg tror umiddelbart du fortolker reglerne omkring retur forkert (jeg kan jo også tage fejl...)
Som jeg læser det skal kunden da ikke give dig besked hvis kunden fortryder handel inden for de første 14 dage. Kunden kan da bare sende produktet retur så du har denne inden for de første 14 dage efter handelen.
Men kunden kan vælge at give dig besked på den 13 dag, og derefter har kunden 14 dage til at få produktet frem. (sådan læser jeg reglerne)
En anden ting, som jeg ikke er super begejstret for er Online Chatboxe.
Enten er man der 24/4 eller så er man der overhovedet ikke. Det sender et negativt signal, at man er Offline.
Jeres logo, hmmmmmm, af en eller anden årsag, tænker jeg bare fagforening når jeg ser jeres logo.
Jeres produktbilleder er super fine, men jeres logo og den måde i præsenterer det på er ikke lige min kop the, her specielt det billede af damen med flad hånd og så jeres loge.
Det er lidt som om, det eksklusive i jeres produktbilleder, bliver trukket ned af logo.
Og hvis i vil bevarer jeres logo, kunne i måske rette skyggerne på forsiden, altså der hvor der ligger to sten, en på hver side af bogstaverne.