Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress med galleri

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil gerne lave en hjemmeside i wordpress der kun skal indeholde et galleri hvor der kan uploades billeder. Nogen der kan sige hvordan jeg laver det ?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa MicMouse

Det lyder umiddelbart som en helt Standard Wordpress hjemmeside, selvfølgelig afhængig af de nærmere detaljer. 

Er det noget du selv regner med at lave, eller er det noget du vil have hjælp til ?  Hvis du selv har planer om at gå i gang, så prøv evt at søge efter en galleri plugin. Du er også velkommen til at smide mig en PB med lidt flere detaljer så kan vi tage en uforpligtende snak om dit projekt.

//Morten

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud, men vil det være sådan at kun galleriet kommer frem på websiden og ikke alt det blog som er på standard siden ?
Ok der må godt være mulighed for at kommentere på billederne.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt og søg på det tema der hedder "The boardwalk Theme", jeg tror det er lige netop det du er på udkig efter. 
Der er det første man, bliver præsenteret for nemlig store billeder. Og det er muligt at skrive en tekst uden på billedet. 
Eller at skrive en kommentar inde under selve billedet.

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Det ser fint ud tak og kan meget vel være det jeg søger 😉
Vil prøve at installere det og se hvordan det ser ud 😊

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen,

Har nu prøvet med Next gen gallery og boardwalk theme. Next gen har alt for mange muligheder, og jo nærmest unuligt at få vist billederne på selve websiden... The boardwalk theme var nemmere at gå til, men jeg vil gerne have billederne som thumnails.

De må gerne være inddelt i mapper, så det er et af billederne fra den pågældende mappe der vises på forsiden, og når man så klikker på billedet så ser man mappens billeder som thumbnails og kan så klikke på hvert enklelt og få det i fuld størrelse. j
Jeg skal ikke bruge alt det blog halløj til noget. dog gerne muilghed for at besøgende på siden lige kan skrive en kommentar til de enkelte billeder.

Nogen der kender et plugi der kan det ?

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Fra  wpmedia.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en besked til os, så hjælper vi dig gerne kvit og frit :)
 - info@wpmedia.dk

w
ww.wpmedia.dk

- Venlig hilsen WPMEDIA Smile

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Wpmedia..Ved ikke om i har set de mails jeg har sendt til jer, men det er helt ok hvis i sender wordpress mappe på min email.
Eller også svare at i ikke kan lave det ? så jeg selv kan forsøge videre ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)