Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlad ikke din moms i udlandet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Smart VAT Consult IVS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle mig, hvad du gør med din udenlandske moms?

Har du bogføret det hele som omkostninger?

Eller har du ansøget om momsrefusion?

Hvert år bliver milliarder af euro i udenlandsk moms ikke refunderet i Europa.

Måske har du rejseudgifter eller udstillinger i udlandet.

Men du kan få refunderet fleste af de udenlandske moms og spar op til 25% på omkostningerne i udlandet!

Smart VAT Consult IVS leverer ydelser til virksomheder som momsrefusions agent i alle EU-lande. 

Sammenarbejde med Smart VAT Consult IVS sikrer din virksomhed afgang til et komplet sæt af effektive og "state-of-the-art" løsninger til den europæiske virksomheden.

Funktioner af vores tjenester kan tilpasses til at imødekomme specifikke behov!

Kontakt venligst Smart VAT Consult IVS, hvis du har spørgsmål om vores ydelsen på 7873 3241 eller skrive til info@smartvat.com nu!

Venlig hilsen,

Patrick van der Torren

Direktør

Smart VAT Consult IVS

Sigtunagade 40

DK-6400 Sønderborg

Danmark

Tel: +45 7873 3241

Mob: +45 2980 2438

E-mail: ptorren@smartvat.com

www.smartvat.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal dælme ikke have et IVS firma til at håndtere min moms refusion -  Måske du skulle overveje om det ikke sender et dårligt signal at være et IVS når du håndtere andres penge. 

Tilmeldt 13. Mar 15
Fra  Smart VAT Consult IVS Skrevet kl. 11:22

Tak for din kommentar, men jeg er nødt til at starte som en IVS.

Jeg laver momsrefusion allerede i 15 år og vil fortsat gøre det.

Heldigvis jeg har kunder, der stoler på mig med deres moms og har ingen klagen. Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:35

Ravn:

Jeg skal dælme ikke have et IVS firma til at håndtere min moms refusion -  Måske du skulle overveje om det ikke sender et dårligt signal at være et IVS når du håndtere andres penge. 

Det var sgu da en mærkelig holdning at have - hvis en revisor med et I/S skal lave et regnskab, stoler du så heller ikke på denne??

At man ikke har råd til - eller fravælger et aps - skal da ikke afgøre om man er god til sit arbejde?

Finkena

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finkena:

hvis en revisor med et I/S skal lave et regnskab, stoler du så heller ikke på denne??

At man ikke har råd til - eller fravælger et aps - skal da ikke afgøre om man er god til sit arbejde?

Du glemmer lige at i et I/S hæfter alle interessenter med alt hvad de personligt ejer.  I et IVS er kapitalen ofte meget lav så der er aldrig meget at komme efter hvis noget skulle gå galt. I modsætning til et I/S hæfter man ikke personligt.  Har man ikke råd til at lave et Aps kunne man jo bare lave et Enkeltmandsfirma. 

I øvrigt har jeg aldrig udtalt mig om arbejdes kvalitet, for uanset virksomhedsform kan det være både godt eller skidt.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Fulkommen enig med Ravn, jeg ville også have foretrukket en enkeltmandsvirksomhed over IVS.
Tilmeldt 13. Mar 15
Fra  Smart VAT Consult IVS Skrevet kl. 13:09

Vi vil snart blive en ApS.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)