Du argumenterer for, at man ikke skal konverteringsoptimere, fordi det alligevel ikke betyder det store?
Hej Jakob
Det var da godt nok en sjov konklusion, hvordan dælen kom du frem til den? Kan vi være ordkløvere, så vil jeg tværtimod argumentere for det modsatte, da jeg pointerer at relevant information ikke er til stede hvor jeg som potentiel kunde har brug for dem. Hvis det ikke er et forslag til konverteringsoptimering = placer relevant info så syneligt for kunden som muligt, ja så er der nok noget omkring konverteringsoptimering jeg har misforstået
Super gode svar, men ved dog ikke om jeg er enig i det hele. Vil du måske uddybe hvorfor du mener "shop" er dårligt, og hvad eller hvordan det ellers skal fungere.
Selv tak.
Det er nok mest det med at hvis jeg kommer ind fra forsiden og klikker "shop", så får jeg intet overblik over shoppen, men i stedet et spisebord og beskrivelsen af denne. Resten er så noget, der mest ligner en blogoversigt/liste i samme dur. Det virker lidt tilfældigt og jeg bliver ikke "klogere" - medmindre det er et spisebord jeg går efter.
På forsiden synes jeg ellers I har en bedre oversigt over jeres produkter/shoppen, hvis man ellers scroller næsten ned til bunden.
Hvis du ønsker at mobiloptimere sitet, eller hvis der er andet du ønsker at lave om og optimere. Så har vi et team klar hos DNA design, der kan hjælpe :)
Jeg synes egentlig at siden er ganske pæn og simpel. Men som en del kommenterer på, så virker det ikke eksklusivt på nogen måde.
En ting jeg synes der mangler, er information på produktniveau der beskriver leveringstid. For mig er et lidt uklart om I har møblerne på lager eller om de først skal produceres i det øjeblik man bestiller??
Uden at have læst alle de andre svar, får du lige mit besyv.
Siden virker lidt generisk, men synes ikke den er særligt lang fra at have et eksklusivt look. Dog synes jeg at der klart mangler dynamik i siden samt Call-to-action. Dette kunne gøre ved at bruge en fræk accent farve til dine call to actions.