Jeg har lidt gået rundt med tanken om at starte mit eget på ved siden af mit fuldtids arbejde, for at jeg senere kan være iværksætter på fuldtid.
Så jeg har tænkt mig at starte småt ud og har en lille ide om en webshop, hvor jeg sælger nogle få produkter.
men jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i noget af det.
Så jeg vil hører om hvordan jeg sætter en webshop sammen med både betalings løsning osv.
Jeg har følgende krav .
- Den skal være Simpel , ikke alt for meget info om alt muligt.
- man skal hurtigt kunne danne sig et udtryk af hvad det er det handler om.
- Kunden skal baseret på 2-3 valg få anbefalet (tilføjet) 2-3 varer til indkøbskurven(en kort 3steps guide, forinden dette , til hvordan kunden gøre).
- Maks 4 menuer (sider).
- produkt sortiment vil være ca 10-15 forskellige varer.
- mobile pay online skal kunne integreres.
-VIGTIGST AF ALT - ligefra kunden smider varer i indkøbskurven til efter betaling skal være så smertefrit som muligt - så lidt klik som overhovedet muligt.
Alle input om opstart - design - valg af platform, ALT hjælp modtages med kyshånd.
Når du starter op her er der meget du skal sætte dig ind i. Jeg vil anbefale dig at finde en partner du stoler på, og få ham til at hjælpe dig gennem processen.
Der er rigtigt mange herinde der kan hjælpe dig, så prøv evt at smide den op som en opgave på Aminofreelancer, så får du nok en del gode bud
har du et link til amino freelancer ? Udover det så hvad mener du med partner, tænker du på en som jeg skal dele virksomheden i 50/50 eller en der kan hjælpe mig med det jeg har brug for mod eVt. Betaling.
Mht partner, så vil jeg ikke forvente at du kan få en dygtig partner ved at lave en 50/50 aftale. Jeg mener hvorfor skulle han give dig 50% når han jo sagtens kan lave det selv og scorer 100% ? Jeg mener en der kan hjælpe dig mod betaling - og ja selvfølgelig skal du lige afsøge markedet først, det er jo vigtigt at du får en her du kan stole på, og ikke en der bare går efter at se hvor mange penge han kan trække ud af dig.
Og under alle omstændigheder så læst lidt op på hvad det vil sige at drive en webshop, SEO, markedsføring, drift osv - Du er meget bedre stillet når du ved lidt selv, så kan du også bedre løbende "trykprøve" de leverancer du får.
Tak for de gode Input, hjælper allerede på hvor Man skal starte hen. jeg har læst en smule om SEO og Markedsføring, da jeg også har en klar Fornemmelse om at det er Alfa omega for en webshop i og med at man jo ikke har noget fysisk som for eksempel ved en fysisk butik hvor folk kommer forbi, og den på den måde er synlig.
Men jeg vil smide opgaven op på amino freelancer for at se hvad der kommer ud af det, det vil helt Klart være en fordel hvis jeg finder en jeg kan stole på.