Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vigtigt når du skal vælge webshop løsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvad var vigtigt for jeg da I skulle vælge en webshop løsning? Var det en bestemt funktionalitet eller design der gjorde udslaget?

På forhånd tak for jeres feedback

Mvh Søren Rud

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hos mig kigget jeg meget på om det var open source og hvor jeg kunne sparer en del penge til starte med.

Du kan hurtigt komme godt igang med en et webhotel og en open source webshops løsning.

Du kan se min hvor jeg sælger usb stik :-). 

God dag! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det afhænger rigtig meget af om du selv påtænker at uarbejde din webshop, eller om du vil have andre til det.

WordPress er meget simpelt når du først kommer i gang. Hvis du ingen erfaring har, vil det dog tage en betragtelig tid at komme i mål.

Hvis du ikke er villig til det store startindskud i projektet, så kan du eventuelt leje dig ind hos smartweb eller dandomain. Her skal du dog være opmærksom på at din løsning er lejet, hvilket typisk giver en større omkostning over sigt.

Håber du finder den løsning der passer dig. Hvis du har spørgsmål til WordPress, eller anden open source, skal du være velkommen til at smide mig en mail.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Udtrykket og funktionaliteten for kunder - derved integrations muligheder for ex betalingsløsninger.

Herudover at mit backoffice var nemt at gå til.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Slut dit pitch af, så der ikke hersker tvivl, om du er færdig eller ej. Det skal være klart for modtageren, hvad du vil opnå. Skal han være kunde? Skal han investere penge eller er det sparring, du søger? Han må ikke være i tvivl – gør det derfor klart for modtageren, hvad du vil opnå! 

_____________

NOOR

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type webshop - kæmpe stor med integration til diverse back-end systemer osv. Eller en webshop der sælger kinabras som du selv pakker og sender. I mindre skala vil jeg jagte en webshop der er nem at komme i gang med, der samtidig er nem at optimere mht. SEO. Shopify eller den danske kopi af Shopify Shoporama. Vælg en af dem...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)