Er der nogen som ved hvornår man får pengene ind på sin virksomhedskonto fra Quickpay?
Jeg har tjent en smule via MasterCard og Visa betalinger, men undrer mig over hvornår pengene kommer over på virksomhedskontoen?
Quickpay er kun en Betalingsgateway: https://quickpay.net/dk/ , du skal også have en bank til indløsning af dinne indbetalionger (Swedbank eller andre)
Har du prøvet og se på din kontrakt. Der har du nok opgivet dit bankkonto nummer og også hvor de skal trække gebyr. Og der står nok også hvornår du får beløbet udbetalt mener at huske at de kun udbetaler en gang pr. mdr.
Det skulle være en af fordelene ved swebank osv at de udbetaler hurtiger men igen efter aftale.
Nu kan jeg jo ikke se din opsætning i shoppen eller hos Quickpay, men normalt skal du manuelt hæve betalingen, inden pengene kommer ind på din konto. Du hæver dine betalinger enten i din shopløsning eller i Quickpays backend.
Hvis du har hævet pengne, og de ikke er gået ind endnu, vil det være en god ide at se, hvad afregningstiden er med din indløser. Ellers kan du ringe til Quickpay og spørge, om de kan se, hvad der er galt.