Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booste nyhedsbrev-tilmeldinger

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Søger nogle kreative måder til at booste nyhedsbrev-tilmeldinger på egen hjemmeside. Nogle ideer?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Best practice er en popup med en freebie mod signup.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nyhedsbreve sælger eller hvordan?  Set fra brugerens side er dette nyhedsbrevflip ved at udvikle sig til en PLAGE.  Og plagen ender med, at man enten forlader siden eller blot angiver en eller anden stupid hotmail adresse.. blot for at slippe for popuppen.  Og da man sletter cookies er det samme sang ved næste besøg igen.  Man bliver sg* så træt af det der, når man blot søgte efter et par nye løbesko.  Hvis jeg havde sagt jatak til nyhedsbreve hver gang jeg besøgt et eller andet nyt sted, ville jeg i dag formentlig modtage 200 - 400 nyhedsbreve om dagen... og til hvad nytte?

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

til gengæld er pop up en pestilens for dine besøgende. Hvad får man ud af at tilmelde sig dit nyhedsbrev?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeres subjektive oplevelser af popups som brugere hører ikke til i en saglig tråd, hvor der stilles et konkret spørgsmål.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:
Jeres subjektive oplevelser af popups som brugere hører ikke til i en saglig tråd, hvor der stilles et konkret spørgsmål.

 Jeg giver dig ret, næsten ;-)  Mit indlæg var af kontruktiv art, måske trådstarte blindt tror på at nyhedsbreve er vejen frem og derfor bruger masser af krudt dér.  Det er ikke ubetinget vejen frem, og som man kan se af denne lille tråd er der allerede een mere der har ytret utilfredshed med nyhedsbreve.   Bortset fra det kan jeg da tilslutte mig,  Kunderne skal lokkes med en gulerod, rabat eller gratis fragt eller noget.  Så skal de nok melde sig til.  Trådstarter skal så for god ordens skyld sørge for at implementere lidt analyse på nyhedsbrevene, således det kan afkodes om de læses og bruges,

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. For det første skal du bare lukke ørerne for pessimisterne. Nyhedsbreve har stadig en høj ROI

Tilbyd en gulerod, som folk er interesserede i - eller flere forskellige, hvis det er relevant. På min hjemmeside har jeg en lille e-bog om iværksætterfejl og et lille mailkursus i blogging til dem, der hellere vil have det. Mailkurset har pænt høje åbningsrater, så nogen synes i hvert fald, at det ikke er en plage, og mine nyhedsbreve har i øvrigt so far en åbningsrate på 68 - 80 %, så det kan altså godt lade sig gøre at få folk til at interessere sig for dem.:)

Klassikerne er pop up og hello bar. Jeg ville supplere med en hel landing page på hjemmesiden, hvor du forklarer, hvad man får ud af at tilmelde sig. Det er især relevant, hvis du tilbyder noget, der reelt løser et problem for din kunde. Desuden kan du sagtens linke til dit nyhedsbrev rundt omkring på din hjemmeside, hvor det er naturligt. Gæsteblogindlæg osv. forsyner du selvfølgelig også med link til dit nyhedsbrev. I det hele taget gør du opmærksom på det, hvor som helst det er oplagt.

Når du er i gang, handler det jo om at sende gode nyhedsbreve og gøre opmærksom på dem rundt omkring online. Smid gerne teasere på sociale medier, hvor du varsler, at nu kommer der et nyhedsbrev, og hvad det sådan cirka handler om. Det skader aldrig at pirre nysgerrigheden lidt. AdWords kunne også være en mulighed.

Links fra dine blogindlæg her på Amino kunne også være en idé, især hvis du sælger noget, der har særlig relevans for iværksættere.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:
Jeres subjektive oplevelser af popups som brugere hører ikke til i en saglig tråd, hvor der stilles et konkret spørgsmål.

 ??

Hvorfor er det ikke relevant for trådstarter at blive informeret om at mange kunder opfatter pop-ups som en pestilens, og måske dermed mistede salg her og nu ?

 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En pop up kan være irriterende, men det afhænger også af metoden. Sleeknote er fx mindre påtrængende end en stor boks, der placerer sig midt i synsfeltet. En hello bar er endnu mindre påtrængende. Hvis man har en god gulerod, som man frister med i pop up-feltet, kan man jo spørge sig selv, om du virkelig var interesseret, hvis du springer på grund af den pop up?

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)