OK - det lyder lidt underligt - normalt vil de mig bekendt ikke nægte at stifte - det de vil er at kræve sikkerhed for momsen som svarer til første kvartals forventede moms - hvis man har haft momsgæld - Om de også gør det ved privat skattegæld ved jeg ikke, men jeg troede kun det var i forhold til momsgæld Hvordan fik du det at vide - har du været inde og stifte CVR og sat kryds i moms og så fået et rent afslag? I øvrigt vil der jo så kunne være ting der er er meget besværlige - bank f-eks og en konto med dit CVR tilknyttet vil kunne blive umuligt hvis du er i RKI og det er et krav, at du har har en nemKonto tilknyttet dit CVR nummer som ekstra - ligesom betalingsløsninger kan være meget op ad bakke. Du skal derfor nok tale med banken, specielt hvis skat kræver sikkerhed for momsen, for der skal du jo ha et beløb til rådighed vh John H |
Jeg skyldte næsten 2.5 millioner fordi jeg blev røvrendt af en "investor".
Mangler omtrent 250.000 på den gæld, men da det lige skete måtte jeg stille mig på en tankstation som lønslave og arbejde mig op igen og nu spiller det hele igen.
Se det som en fartbøde - heldigvis ikke en helt umulig en af slagsen.