Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne igen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej amino
Jeg står i den situation hvor mit firma blev lukket i 08, hvor krisen kom. Jeg skylder ca 350000 i det endnu da det var et p. Eget firma. Jeg vil gerne starte igen, men er der nogen der ved hvordan? Kan jo ikk sålænge jeg skylder skat over 50000kr ?

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 10:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sorry,

Men hvad med at tage fat i skovlen, tage ansvar for dine egne handlinger og så komme igang med at afdrage de småbeløb og komme videre!!!

Det er for nemt at sætte sig ned og tude i DK i stedet for at gøre noget ved sine problemstillinger!

Da jeg var ung iværksætter blev jeg snydt af en kæmpe idiot - det kostede mig næsten 900.000 kr. Altså næsten 3 gange så meget som det lille beløb du kommer med! Jeg kunne sætte mig ned at tude! Det var jo "ikke min skyld"!

Jeg troede i stedet på mig selv - mine ideer og allerede halvanden år efter var jeg i plus igen!

Derefter læste jeg til jurist - for der var dælme ingen, der skulle snyde mig igen!

Nu har min virksomhed en kæmpe egenkapital!

Så Gå til skat og få gang i en afdragsordning.

Og kom så igang med at få resten betalt tilbage!

God søndag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

jeg vil til hver en tid også sige at den gæld man nu en gang har skal afdrages, du kan evt. starte med et deltidsjob så du har til dine kreditorer og fast udgifter, den bedste løsning er selvfølgelig et fuldtidsjob hvor du så efter fyraften/aften kan bruge på din virksomhed, det fungere naturligvis kun hvis du driver en form for computer/internet baseret virksomhed.

Op på hesten igen jeg har selv været nede og skrabe bunden og er kommet op og stå igen, det kan sagtens lade sig gøre. Go medvind herfra.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14

Skadenogspætten:
Kan jo ikk sålænge jeg skylder skat over 50000kr ?
er du sikker på det? Jeg mener bare du skal stille sikkerhed for det som svarer til den forventede moms i et kvartal og være kvartalsregistreret?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 14:48

Jeg ved ikke om det er nogen hindring at starte en ny virksomhed at du har gæld i forvejen.

Men uanset hvad er der jo ingen vej udenom at få gælden afviklet. Det kan også være din nuværende gæld kommer til at have indflydelse på kreditvurdering af din virksomhed.

Held og lykke med det 😄

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et indlæg og straks blive trådstarter sablet ned og beskyldt for slige og bedrageriske tanker.  Måske man skulle tænke sig om to gange inden man farer i blækket.  Som skrevet andetsteds, start med gælden til skat, ellers kan du ikke starte noget som helst.  Og dernæst må du jo kæmpe dig til kapital igen, hvilket kan blive svært, men ikke umuligt.

Tilmeldt 14. Mar 15
Skrevet kl. 19:16

Du sgu lidt for dum at høre på! Har en afdragsordning og og betaler ca 90000kr af om året! Der kan vist ikk betales mere der. Men min gæld er stadig på mere en de 50000 skat siger der er grænsen. Men som spørgsmålet lød på er om der var andre muligheder!

Tilmeldt 14. Mar 15
Skrevet kl. 19:18

Det var så til trusted partner

Tilmeldt 14. Mar 15
Skrevet kl. 19:21

John.... Det er kun hvad jeg har fået at vide, da jeg prøvede at søge om nyt CVR

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:59

Hvis banken vil stille garanti for dig, alt afhængig af selskab mener jeg ikke der er problemer i oprettelsen, men du skal have dem med på vognen.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)