Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med LinkedIn ads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at få gang i min elevpladsportal http://opsvinget.dk/ og for at få virksomheder til at købe annoncer på siden, har jeg sat i dag en reklame op på LinkedIn. Har så vidt jeg ved, sat den op så den matcher de personer jeg tænker vil løbe en annonce på siden, men søger nogle der har mere erfaring end jeg har omkring LinkedIn ads. Tænker om der findes nogle gode råd på området, for kan ikke rigtig google mig til det hvertfald ikke danske erfaringer.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at oprette 2 reklame på LinkedIn i lørdags, men de er stadig ikke online. Nogen der har erfaring med hvor lang tid der går?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt tager det ca. 24 timer før din annonce er godkendt. Du kan følge med på din kampagneadministrator side. Din annonce bliver først aktiv når Linkedin har godkendt indholdet.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina Balle:

Normalt tager det ca. 24 timer før din annonce er godkendt. Du kan følge med på din kampagneadministrator side. Din annonce bliver først aktiv når Linkedin har godkendt indholdet.

Ja det gælder vel på hverdage og ikke i weekenden, at der går op til 24 timer at godkende den?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)