Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til virklighed - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en idé et stykke tid, og vil gerne høre hvordan jeg kommer videre, og hvad jeg skal tænke over.

Idéen går i sin enkelthed ude på a kombinere 2 godkendte naturlægemidler til et naturlægemidlel. Der er lavet 2 uhafængelige forskningsprojekter fra 2 universiteter, der viser at det har en meget god virkning mod den tilstand jeg har i tankkerne. Jeg har brugt meget tid på at søge online på et produkt er ligner eller er identisk med det jeg har i tankerne. Jeg har fundet nogle der med lidt god vilje minder om det, men slet ikke er identisk.

Lidt fakta:

Ca 75.000 danske vil have en meget god virkning af produktet (videnskabeligt bevist), og flere vil have en virkning.

Jeg forventer at man kan producere en månedes dosis for 20-30 kr med en salgspris på 120-150 kr

Der er mange der efterlyser et sådan produkt, som erstatning eller supplement til eksisterende lægemidler på div forum og hjemmesider.

Hvordan kommer jeg videre ?

Kan/skal jeg søge patent ?

Skal jeg finde en partner, og hvordan ?

Er det en god idé at outsource så meget som muligt ?

Hvad med en investorer ?

Alt info og gode råd er velkommen

Ulrik

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Mulighederne er jo mange, må man sige.
Hvis det var mig havde jeg gjort følgende:
1.) Undersøgt marked (har du gjort)
2.) Lav en forretningsplan
3.) Vurdere om du selv kan klare den økonomiske del - såfremt du ikke kan, bør du nok få slipping partner indover eller en medejer du kan spare med i den daglige drift.
4.) Evt. kontakt en advokat som kan rådgive dig lidt mere - de har ofte et stort netværk de kan trække på.

Rigtig god vind med dit projekt.

Jannich Rindom
Phoner2support ApS
Mødebooking,salgsledelse,telemarketing og Salgstræning
Www.phoner2support.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

næsten_ny:
Jeg har brugt meget tid på at søge online på et produkt er ligner eller er identisk med det jeg har i tankerne. Jeg har fundet nogle der med lidt god vilje minder om det, men slet ikke er identisk.

Det er simpelthen ikke til at forstå hvad det er du mener med det du skriver.

hvis du kombinere to produkter der hver for sig har en virkning, kan du ikke bare antage at du vil opnå en bedre virkning.   

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvad skal man gøre?

Nu skriver du jo ikke meget om det. Om det kurerer en sygdom eller om det forbedre livskvaliteten eller hvad det gør. 

Men jeg ville gå ud og spørge en masse mennesker om det egentlig er noget de kunne være interesseret i, og jeg ville ikke baserer min viden/beslutninger på undersøgelser der kunne minde om noget jeg gerne ville vide. Jeg ville sp vidt som muligt tilpasse mit produkt til det folk gerne vil have og ikke det jeg i starten troede de gerne ville have.

Hvis der er interesse ville jeg gå igang med at lave en prototype af produktet og gå i gang med de klinisketests, som man skal. 

Søge patent. Ja det kan man godt, her ville jeg være 80 % sikker på at jeg jeg afsætte produktet først da det er dyrt at få en ordentlig patent. 

Få det i produktion og så sælge det. 

Det lyder ret simpelt, men der er mange faldgruber og man kan nemt gå galt i byen :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)