Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering igennem ApS. Hjææælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Da vi er midt i en opstartsfase, har vi ikke muligheden for at købe vores computere kontant i forretningerne. Det drejer sig om 8 computer til en værdi på ca. 50.000. Er der nogle af jer, der ved om det er muligt, at finansiere igennem nogle forskellige forretninger. Vi er et nystartet ApS.. Hvis jeg eksempelvis finansierede de 8 computere igennem 8 forskellige forretninger?

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:18

Hej Telemarketing01. Jeg ved det ikke umiddelbart, har du prøvet at tage kontakt forretningen, hvor du vil købe computeren? Kan være de kan hjælpe dig. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:19

er er muligt - men er det "smukt" at kamuflere et 50.000 kr køb ved at købe på afbetaling hos 8 forskellige - næppe og går det galt og du ikke kan betale fra det ApS så har du jo så 8 at skulle håndtere. Har du et likviditetsbudget der siger hvordan du vil betale dem OG sikkert så en masse andre omkostninger - her kunne lovpligt arbejdsskadeforsikring af ejere/direktør og måske 8 ansatte koste 10-15000 mere - og der er jo masser af andre omkostninger - så I skal jo i ledelsen være ret sikre på, at I kan betale alle alt - og ikke bare sprede køb for at ikke at blive opdaget i kreditstørrelse vil jeg mene

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Feb 15
Skrevet kl. 21:29

Tak for svaret John. Mig og min partner har stor erfaring med salg og telemarketing, vi regner med at generere penge til afbetaling af kreditorer allerede efter første måned. Vi har nogenlunde styr på likviditetsbeløbet, vi ville bare høre om det var muligt. Er en arbejderskadesforsikring så dyr, også selvom det er almindeligt kontor arbejde?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arbejdsskadeforsikring er dyr. Mener der forskellige kategorier alt efter hvilket fag man er i?

Mener din idé med 50K er en meget dårlig idé... 

Hvis du skal bruge 8 computere, og du tager de billigste gode laptops, så kan det gøres billigere!

8 x 2.500 kr (+ moms) = 20.000 kr. 

Når du starter med med NUL, så er det meget dårligt at stifte så meget gæld. 

Husk, det tager altid meget længere tid at bygge forretningen op og så ender man med at tjene ikke engang halvdelen af hvad man forventer. 

Det sidste du vil have er 50.000 kr gæld, før du har opnået Proof of concept. 

Tilmeldt 24. Feb 15
Skrevet kl. 22:30

Mange tak, ja det vil måske være fornuftigt at gøre det på den måde. Tak for jeres svar. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)