Hej Amino. Da vi er midt i en opstartsfase, har vi ikke muligheden for at købe vores computere kontant i forretningerne. Det drejer sig om 8 computer til en værdi på ca. 50.000. Er der nogle af jer, der ved om det er muligt, at finansiere igennem nogle forskellige forretninger. Vi er et nystartet ApS.. Hvis jeg eksempelvis finansierede de 8 computere igennem 8 forskellige forretninger?
Hej Telemarketing01. Jeg ved det ikke umiddelbart, har du prøvet at tage kontakt forretningen, hvor du vil købe computeren? Kan være de kan hjælpe dig.
er er muligt - men er det "smukt" at kamuflere et 50.000 kr køb ved at købe på afbetaling hos 8 forskellige - næppe og går det galt og du ikke kan betale fra det ApS så har du jo så 8 at skulle håndtere. Har du et likviditetsbudget der siger hvordan du vil betale dem OG sikkert så en masse andre omkostninger - her kunne lovpligt arbejdsskadeforsikring af ejere/direktør og måske 8 ansatte koste 10-15000 mere - og der er jo masser af andre omkostninger - så I skal jo i ledelsen være ret sikre på, at I kan betale alle alt - og ikke bare sprede køb for at ikke at blive opdaget i kreditstørrelse vil jeg mene
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak for svaret John. Mig og min partner har stor erfaring med salg og telemarketing, vi regner med at generere penge til afbetaling af kreditorer allerede efter første måned. Vi har nogenlunde styr på likviditetsbeløbet, vi ville bare høre om det var muligt. Er en arbejderskadesforsikring så dyr, også selvom det er almindeligt kontor arbejde?