Hej folkens. Jeg sidder p.t og pusler lidt med en webshop. Jeg er dog komme ind i et mindre dilemma som jeg ikke er 100% sikker på hvordan fungerer. Hvis man sælger oplevelses-pakker på en webshop, hvordan fungere dette så? Sådan som jeg ser det nu er der to muligheder? 1. Man laver et domæne/sub-domæne og et system derpå, hvor producenten/udbyderen kan tjekke hvad der blevet solgt hos dem og tjekke ref. nummeret. Når kunden så kommer og afleverer gavekortet, ville de så kunne skrive nummeret ind i systemet og på den måde tjekke at gavekortet er ægte og ikke har været brugt før. 2. At man helt enkel sender en mail til producenten/udbyder med ref. nummeret også kan de sammenligne med det der står på gavekortet. Andre forslag modtages gerne :-) Ellers feedback til disse idéer. |
Hejsa
Vi tilbyder et sådan gavekort system ved navn NemGavekort
Systemet tilbyder at kunden kan købe gavekort til sig selv eller til en anden modtager - og ligeledes vælge om gavekortet skal leveres pr. e-mail / SMS eller post.
Kunden vælger selv evt. fremtidig leveringstidspunkt og kan lave en personlig hilsen som indsættes i gavekortet overordnede template design.
Gavekort designet kan via CSS styles så det matcher den konkrete forretnings look og udtryk.
Salgsmodulet som blot er et link, indsættes typisk på butikkens/restaurantens hjemmeside og/eller Facebook side.
Alle medbragte gavekort kan butikken indløse i den tilhørende backend.
NemGavekort fungerer med butikkens egen betalingsaftale - hvilket betyder, at butikken modtager ALLE penge på egen konto.
Der er altså ingen % kommission.
Mvh. Ulrich