Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplevelses pakke/gave system?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Two Dudes Coding Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg sidder p.t og pusler lidt med en webshop.

Jeg er dog komme ind i et mindre dilemma som jeg ikke er 100% sikker på hvordan fungerer.

Hvis man sælger oplevelses-pakker på en webshop, hvordan fungere dette så?

Sådan som jeg ser det nu er der to muligheder? 

1. Man laver et domæne/sub-domæne og et system derpå, hvor producenten/udbyderen kan tjekke hvad der blevet solgt hos dem og tjekke ref. nummeret.

Når kunden så kommer og afleverer gavekortet, ville de så kunne skrive nummeret ind i systemet og på den måde tjekke at gavekortet er ægte og ikke har været brugt før.

2. At man helt enkel sender en mail til producenten/udbyder med ref. nummeret også kan de sammenligne med det der står på gavekortet.

Andre forslag modtages gerne :-) Ellers feedback til disse idéer. 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BookEtBord Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi tilbyder et sådan gavekort system ved navn NemGavekort

www.nemgavekort.com

Systemet tilbyder at kunden kan købe gavekort til sig selv eller til en anden modtager - og ligeledes vælge om gavekortet skal leveres pr. e-mail / SMS eller post.

Kunden vælger selv evt. fremtidig leveringstidspunkt og kan lave en personlig hilsen som indsættes i gavekortet overordnede template design.

Gavekort designet kan via CSS styles så det matcher den konkrete forretnings look og udtryk.

Salgsmodulet som blot er et link, indsættes typisk på butikkens/restaurantens hjemmeside og/eller Facebook side.

Alle medbragte gavekort kan butikken indløse i den tilhørende backend.

NemGavekort fungerer med butikkens egen betalingsaftale - hvilket betyder, at butikken modtager ALLE penge på egen konto.

Der er altså ingen % kommission.

Mvh. Ulrich 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)