Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shoporama - er det virkelig så nemt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino-brugere!

Vi er to drenge på 16 år, og det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi er fuldstændig på bar bund, når det handler om oprettelse af en webshop.
Men der har vi vel allesammen været?  

Derfor har vi undersøgt de forskellige muligheder, og gang på gang er vi blevet rådet til at bruge Wordpress, så det har vi kastet os over de sidste par uger. Men pludselig er vi faldet over Shoporama, som vi er meget imponeret over. Det er overraskende nemt at oprette en flot webshop ved hjælp af meget enkle midler. 

Kan det virkelig passe, at det er så nemt? Eller har vi overset noget, såsom at der ikke kan laves SEO på programmet?

På forhånd, mange tak for hjælpen!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kender godt ordsproget "Det er for godt til at være sandt"?

I stortset alle tilfælde er det rigtigt, bare ikke lige her.

Du kan sætte et lighedstegn mellem Shoporama og webshop.

Jeg vil ikke anbefale andre løsninger efter at have været nede i motorrummet og talrige gange være blevet imponeret over systemet.

Systemet er vanvittigt hurtigt og du finder ikke en mere søgemaskineoptimeret løsning på markedet.

Vi har Barko.dk som kører på platformen.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Jeg har været på Shoporama siden januar 2015 med www.gilpa.dk - og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

Jeg kommer fra en platform som jeg ikke ved hvad hed/hedder. Den var købt gennem et reklamebureau som have en aftale med et IT firma.

Dels var der ikke mange funktioner i denne gamle shop og oplevede en del nedbrud som kunne vare flere timer ad gangen. Det der fik mig til at flytte var en SEO rapport jeg havde bestilt, hvis essens var, at det var rystende hvilke fejl kodningen af siden indeholdte. derudover systemet meget gammeldags og levede slet ikke op til den standard som Google forventer af webshops i dag. De var med andre ord ikke fulgt med udviklingen!

Efter at have flyttet til Shoporama (og et større revision af tekster,. titler og metatekster) er vi rykket om på side 1 på vores primære søgeord. 

Shoporama er et system der først og fremmest er lavet til webshops (det var min gamle shop ikke), med masser af fede funktioner som gør livet som e-handelkøbmand til sjovere og lettere - fx. nem oversigt over 404fejl og oprettelse af redirects, bare for at nævne et par enkelte. Og med mulighed for at oprette Canonical direkte i systemet, er der ingen undskyldning for dublikate contens mere :-)

/Erik

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver.

Jeg har arbejdet med E-handel de sidste 8 år. Både som shop-ejer, men også på bureau.

Jeg skiftede selv til Shoporama for 5 måneder siden, og jeg er top begejstret - og faktisk er de netop helt i top på lige præcis SEO.

Er I seriøse med jeres shop, så kan jeg ikke andet end anbefale Shoporama!

Du kan tjekke min shop hér; http://senseofstyle.dk/ 

God vind.

Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa - jeg må tude i kor med de andre ulve, jeg er nemlig også rigtig godt tilfreds med Shoporama. Jeg flyttede min 8 år gamle netbutik - www.koogko.dk - fra Dandomain til Shoporama for ca. 4 måneder siden og siden da er det kun gået endnu bedre. Konverteringen er steget ret drastisk, og eftersom designet er præcis som det var før shoppen blev flyttet, må det nok siges at have med platformen at gøre.

Netop SEO er noget af det jeg synes Shoporama er supergod til - det er nemt, de relevante felter er nemme at finde og der er en "forslag til forbedringer"-knap hvor jeg kan få en oversigt over hvor på shoppen der evt. er noget der halter i forhold til SEO. Thomas Rosenstand betegnede i et nyligt interview Shoporama osm værende "gift for søgemaskinerne", så det er en ret pæn anbefaling at have med ;)

Jeg vil klart sige "go for it" - nu I har opdaget at Shoporama findes... jeg er rigtig godt tilfreds :)

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk :
Efter at have flyttet til Shoporama (og et større revision af tekster,. titler og metatekster) er vi rykket om på side 1 på vores primære søgeord. 

Hvilke er det? Jeg kunne ikke finde jer på hundefoder og kattemad?

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Fra  NicolaiTeglskov.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter!

Først og fremmest fedt, at I står frem og beder om hjælp. Bliv ved med det, så skal I nok komme langt Yes

For et års tid siden afprøvede jeg 7 forskellige webshop systemer. Mit valgt endte på ShopOrama, og det har jeg ikke fortrudt.

Jeg er nystartet på min webshop med klatreudstyr på www.climbtown.dk. Den kører på et standard tema fra ShopOrama, som kan være en billig måde at komme igang på. I løbet af i år kommer ShopOrama med flere standard temaer. Der bliver helt sikkert nogle flotte designs iblandt.

Hvis jeg skal fremhæve EN eneste grund til at vælge ShopOrama, så er det:

De er selv en E-købmand. Derfor ved de hvad webshops har brug for, og er utrolig lydhøre overfor forslag. Hver uge kommer der nye tiltag til. Tiltag som vi brugere har bedt om.

Jeg føler at jeg med ShopOrama er en lille dreng, som står i en slikbutik og selv kan blande min slikpose. Supporten er super lydhør og behjælpelig.

Få lavet en test shop, opret en masse produkter og rod løs med systemet. Find en masse gode tips & tricks til ShopOrama her: http://shoporama.clickstarter.dk/

Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Fashionbox.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver

Jeg har været på shoporama i 2 år med www.fashionbox.dk  og der kan nemt laves god SEO på shoppen.  Glem ikke hastigheden - Shoporama er blandt de absolut hurtigste...

God arbejdslyst

Kenn

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver.

Tak for de pæne ord (specielt til vores eksisterende kunder). Jeg er medejer af Shoporama, så mine ord er ingenlunde objektive.

Men... Jeg har jo drevet e-handel siden 2001 og været i berøring med virkeligt mange shopsystemer. Fælles for dem alle var, at de var udviklet af programmører og ikke folk, der havde e-handelserfaring. Så for nogle år siden tog vi al mine e-handelsviden og pakkede ned i Shoporama.

Jeg vil ikke sige Shoporama er perfekt. Men udviklingen går lynhurtigt, så det du savner i dag, har vi nok senere på året.

Mht SEO, så vil jeg anbefale dig at se denne her.

Vil sige at ikke alt er nemt på Shoporama. Men det skal det nok blive. Har du spørgsmål, så kontakt mig endelig på vadskaer@shoporama.dk

Og kig med på vores blog... der er lækre tricks, du kan gøre med Shoporama.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg står selv overfor at skulle launche min første webshop kukuk.dk hvor vi sælger garn og tilbehør. Da jeg gik igang for et par måneder siden valgte jeg Shoporama fordi jeg læste gode anmeldelser om dem og fik anbefalet dem af andre webshopejere - både etablerede og nystartede. 

Samtidig havde jeg som helt ny i faget brug for en løsning hvor nogle af basis-beslutningerne var taget for mig - og sådan er det med Shoporama. 

Platformen er let at arbejde med selv for en nybegyner som mig og I kan komme igang ret billigt enten ved at vælge et af de gratis standardtemaer eller ved at finde en udvikler til at lave noget helt nyt til jer.

Vil iøvrigt anbefale jer at læse denne guide skrevet af Brian Brandt, som omhandler skridt-for-skridt de overvejelser og ting I skal have styr på: http://clickstarter.dk/ehandel/ 
Den guide har for mig været ikke mindre end guld værd!

God vind med jeres projekt!

Mvh

Silas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)