Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relancering af restitutions produkt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej endnu engang behjælpelige Amino brugere!

For ca. 3 år siden satte jeg en hjemmesiden op (http://humanlift.wix.com/humanlift#!om-humanlift/c1se) hvor jeg prøvede at sælge mit produkt. Produktet jeg har er en naturcreme, som nedsætter restitutionstiden markant på diverse overbelastninger samt indrebetændelser. Har igennem de sidste par år leveret utallige prøver til atleter i alle størrelser og der har kun være positive tilbagemeldinger. På daværende tidspunkt havde jeg travlt med studiet, hvilket betød jeg lage det hele lidt på afstand. 

Nu har jeg fået tiden, samt ny motivation tilbage på at prøve kræfter med salg af cremen. Har sat en ny hjemmeside op www.restorex.dk som skal agere som oplysning side for produktet (læs: målet er ikke nødvendigvis at sælge udelukkende over webshoppen). Alle referencerne som er kommet ind igennem tiden har jeg stadig. Selve cremen har jeg uanede af mængder af. Der er en bred konsensus fra testpersonerne, om at cremen virker til U.g og i mange tilfælde bedre end "konkurrenter" som Voltaren. Skal siges at imodsætning til produkter som voltaren, er der ingen grænser eller max for hvor store mængder af cremen du kan bruge, da den udelukkende består af naturlige ingredienser, hvilket er her jeg bl.a mener at der er en edge. 

Nu kommer så millon dollar spørgsmålet

-Hvilken approch ville de kompetente amino brugere tage til ovenstående projekt?

Skal man investere udelukkende i SEO? Kontakte webshops som sælger lignede produkter? Kontakt fysiske butikker? Fokusere på diverse messer

Tak på forhånd!

Mvh. Alexander Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)