Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelige punkter på forskudsopgørrelsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Hvad betyder disse punkter på dansk? Der er forskudsregistreret nogle beløb på punkterne, men hvor kan jeg tjekke om de er nogenlunde rigtige de beløb, eller om de overhovedet skal være der?:

.- Indskud til arbejdsgiveradministreret rateforsikring/opsparing og ophørende alderspension. (629)

.- Gruppelivsforsikring via fagforeningen, legater og bestemte personalegoder. (229)

Mvh Rene´

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:00

629 kan du checke via din arbejdsgiver - det er en eller anden pension - måske overenskomstbestemt eller frivillig.

229 kan du checke via a-kassen - formentlig er det netop forsikringsindbetalingen til pension som har en gruppeliv tilknyttet, hvor dine efterladte får en type livsforsikring udbetalt hvis du dør. Som gruppeliv er den billigere end hvis du individuelt tegner et sådan

Du kan også checke om det ligner det som er på årsopgørelsen 2014 og der kan du også under skatteoplysninger se hvor de kommer fra - men de to vil normalt være korrekte ud fra året før

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:52

Kan se Rubrik 17 (229) os var forskudsregistreret i 2014. kan det være noget jeg har haft i en tidligere fagforening? Idag er jeg nemlig kun medlem af en akasse.

(629) er ikke at finde nogen steder, og derfor undrer det mig os at den er på 2015?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:07

det kan vi jo ikke vide - om det er noget du ikke havde sidste år - om din a kasse er ændret - om dit arbejde og evt pension, men du kan se i skatteoplysninger hvor oplysingen kommer fra - det må du lede efter og ellers hør a kassen og arbejdsgiveren

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)