Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks "nye" administrationstillæg...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at kunne se andre indlæg om dette emne herinde, så nu spørger jeg lige frit fra leveren:

Er jeg den eneste, der bliver en smule arrig over det administrattionstillæg Post Danmark har sneget ind på deres alle fakturaer? 39 kr. for at få fremsendt en faktura, som jeg kan ikke vælge at få den leveret som mail istedet :-(

Sidste år blev jeg tilmeldt leverandørservice, så jeg synes jo alting burde køre automatisk og ihvertfald ikke kunne medføre et gebyr på 468 kr. pr. år.

Vh. Pernille Fjeldgaard

www.santashop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at skifte til GLS? Den eneste måde at vise virksoheder, at man er utilfreds, er ved at reagere og ikke blot "tage imod". Såfremt blot nok kunder forlader PostDanmark, vil virksomheden være tvunget til at reagere. Heldigvis har vi da fri konkurrence på pakkemarkedet :)

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Arne!

Nej det har jeg ikke overvejet, da jeg stadig synes Post Danmark er den bedste løsning til privatkunder. Men det er ikke ensbetydende med, at jeg synes deres dispositioner er ok.

Mvh. Pernille

www.santashop.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Fjeldgaard:

Hej Arne!

Nej det har jeg ikke overvejet, da jeg stadig synes Post Danmark er den bedste løsning til privatkunder. Men det er ikke ensbetydende med, at jeg synes deres dispositioner er ok.

Mvh. Pernille

Hvad baserer du denne antagelse på? Efter min erfaring, som privatkunde, giver GLS, særligt ved levering igennem udleveringssted, et glimrende tilbud :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg syntes også det er temmelig irriterende med de 39 kr. Måske ikke lige så meget de 39 kr, men mere at der i det brev jeg fik fra Post Danmark, stod at det var gratis at benytte Pacsoft.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:
Hvad baserer du denne antagelse på? Efter min erfaring, som privatkunde, giver GLS, særligt ved levering igennem udleveringssted, et glimrende tilbud :)

Jeg var tæt på at få lavet en aftale med GLS om at levere pakker til kundernes adresse. Men da jeg læste betingelserne igennem, så jeg at det ville koste mig (jeg kan ikke huske den præcise pris) omkring 30-40 kr, hvis kunden ikke var hjemme, og pakken skulle retur til deres nærmeste lager, som kunne ligge ret langt væk fra kunden. Hvis jeg ville benytte deres udleveringssteder, så var de ret dyre, og langt fra så billige som den aftale jeg har med Post Danmark, og specielt med SwipBox. Så jeg har indtil videre droppet GLS.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/praktik/Sider/Fakturering.aspx 

"Administrationstillæg

I lighed med andre, opkræver vi et administrationstillæg pr.faktura vi udsteder til dig.  
Størrelsen af tillægget er afhængig af, hvordan du betaler dine fakturaerDu kan opnå en lavere betaling ved at tilmelde dig LeverandørService. Her trækker vi automatisk din betaling, når den forfalder. "
Selve systemet er gratis...... Det er faktureringen du betaler noget for.
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Tim!

Det er princippet i at man bare skal tage imod gebyrer, der ikke virker berettiget.

Hvis det skal koste Post Danmark 39 kr. at sende et brev ud, kan det være de skal få sig en bedre aftale hos deres postleverandør.

Mvh. Pernille

www.santashop.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille Fjeldgaard:
Hvis det skal koste Post Danmark 39 kr. at sende et brev ud, kan det være de skal få sig en bedre aftale hos deres postleverandør.

Så du mener ikke at det skal koste noget, at have personer ansat til at printe, putte i kuvert og frankere?

Alternativet er jo bare at hver forsendelse bliver det dyrere.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)