Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slaget er ikke tabt sålænge højsteret ikke hat talt, men tiden er knap

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal skrive en anmodning til proccesbevillingsnævnet  for at søge landsrettens  kendelse  bragt  for  højsteret. 

Jeg har brugt rigtig  mange timer og lagt mange kræfter  i sagen, derfor har det en ubeskrivlig betydning for mig og få sagen for højsteret, for at nå målet søger jeg hjælp til anmodning  skrivelsen,. 

Sagen drejer sig om udlejers manglende modregning  af for meget indbetalt a'conto til vand og varme forbruget  for årene 2002 - 2010.  
Lang historie med forskellige klager over udlejeren gennem årene kort fortalt,  parterne når til enighed på et møde afholdt d. 3 marts 2014. at udlejerens gæld til lejer afregnes ved en tilbageholdelse af huslejen indtil restancen er på 0 Kr. Både udlejer og lejer skriver under på aftalen inden mødet kan anses som værende slut
I august måned  vælger udlejer via sin advokat  og tage kontakt til os med et ophævelse af lejemålet grundet manglende huslejeindbetaling fra april til og med august måned.
Ophævelse af lejemålet indbringes for fogedretten med henblik på udsættelse med umiddelbar fogedforretning. Jeg selv har hat ejendomme  frem til 2009 ,og var sikker på fogedretten  alene på baggrund  af følgende 3 årsager 1. Ugyldig udsættes grundlag Pia manglende påkrav 2. indsigelser samt 3.modkravet. Da min daværende  advokat  sendte kendelsen  var jeg forundret over at i kendelsen er der kun taget udlejers udsagn og bevisfremlæggelse til følge.
 
D.21 december meddelte min advokat mig at han trak sig fra sagen da han stadig var chokeret  og havde mistet modet.. Kæresmålet skulle afsted til landsretten ,da jeg varsikker på og få medhold i landsretten.Men blev klogere   D4/3 modtog jeg kendelsen  fra landsrettens kendelse, hvor fogedens afgørelse  om udsættelse  stedfæste,  og er berammet  til 26/3. Da jeg staditror på retfærdighed  i retssystemet,  ønsker jeg sagen  prøvet i højsteret,  ved en sende en en modning til  proccesbevillingsnævnet. 
Jeg  ved at tiden er knap og er sen ude,  men  jeg  har viljen til at  kæmpe  til det sidste, blod på tanden til og vinde og troen på retssikkerhed  samt retfærdighed. 
Denne rejse har været op af bakke,  hvor jeg taget mod hårde slagsen,  men jeg er også blevet  meget klogere på  retssikkerhed  i retspraksis, 
Regering tilføjede 2 ord i loven i 2012, som er guld værd  og sten sikker vinder  I fogedretten  isoleret bevisførelse  glemmer  jeg aldrig
Med venlig hilsen
Mona 
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg hel sikke Gøre. 

Tak for hjælpen 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at finde din nye advokat på Agera?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare være klar over, at med mindre du finder en advokat som er "anderledes" - så er det både meget op ad bakke at få den frem til højesteret (er den principiel nok til det overhovedet - svært krav) og det vil koste kassen. Den knappe tid, vil ikke gøre det billigere

Personligt tror jeg ikke på den helt ærligt, og jeg tror du skal overveje at lade tingene være som de er, nu hvor du jo forment er flyttet og har et nyt liv uden den lejlighed og de problemer. Alene process tiden med at ansøge om optagelse vil koste - men en god advokat kan givet, ud fra landsrettens premisser, rådgive dig, og trøsten vil nok være, at ingen advokat vælger at søge, med mindre der ligger en reel god mulighed for accept om optagelse i højeste ret.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mona:
D.21 december meddelte min advokat mig at han trak sig fra sagen da han stadig var chokeret  og havde mistet modet.

Det lyder sgu godt nok noget mærkeligt, i chock over hvad?  Har du overvejet om han trækker dig fordi du har en rigtigt dårlig sag?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvorfor du i så mange år lader en lejer bo, som ikke betaler korrekt leje? :)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:
Må man spørge hvorfor du i så mange år lader en lejer bo, som ikke betaler korrekt leje? :)

Arne, som jeg forstår det, var det TS, der var lejer og som havde en aftale om at tilbageholde husleje som modregning for for meget betalte brugsudgifter.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i sagen bevilliget  fri procces.  Er endnu ikke fraflyttet lejemålet. 

Der er selvfølgelig  flere faktorer i en kompleks  sag, som jeg ønsker prøvet i højsteret, er godt  bevidst om  at det bliver op af bakke  med en advokat 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg da godt se, nu når jeg læser det igennem en gang til. Det er naturligvis min fejl :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)