Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af sportsvogne og dyrere biler. Kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En forretningspartner og jeg går lige pt og undersøger om der er marked for udlejning af sportsvogne og generelt lidt dyrere biler. Disse kan blandt andet bruges til:

Konfirmationskørsel (enten med chauffør eller "farmand" kører)

Bryllupskørsel (enten med chauffør eller køre selv)

Event og firma kørsel

Udlejning som udstilling

Udlejning i hverdage og weekender (bla mulighed for leje bilen i hele weekenden eller hele hverdage)

Osv. Men spørgsmålet er om der er et marked for det herhjemme

Derfor vil jeg meget gerne høre jer om det er noget i eventuelt ville være interesseret i at opleve/give som gave og hvad i mener umiddelbart er en fornuftig nok pris? 

Mvh Kevin.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:49

Der er allerede flere der gør det, men hvis du kan finde den rette indgangsvinkel, så er der altid er marked for det. Evt. start med at samarbejde med nogle der allerede gør det, så du ikke skal ud og købe en masse biler og andre ting. På den måde kan du komme billigere i gang. Husk at have forsikringerne i orden, så hvis en bil bliver ødelagt, så hænger du ikke på regningen til en ny Ferrari.

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 16:01

erjegher:
Der er allerede flere der gør det, men hvis du kan finde den rette indgangsvinkel, så er der altid er marked for det. Evt. start med at samarbejde med nogle der allerede gør det, så du ikke skal ud og købe en masse biler og andre ting. På den måde kan du komme billigere i gang. Husk at have forsikringerne i orden, så hvis en bil bliver ødelagt, så hænger du ikke på regningen til en ny Ferrari.

Det lyder betryggende :) 

- Jeg har overvejet at finde nogle stykker som allerede har disse biler men planen var at starte ud med en enkelt bil af denne type selv da vi så ikke er afhængige af om ejeren af bilen har tid osv. Det betyder selvfølgelig at vi skal binde mere kapital selv i projektet men umiddelbart tænker jeg at gevinsten på lang sigt er bedre tjent med dette? eller ser jeg på det forkert? 

Mvh Kevin

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:19

Kevinff:

erjegher:

Det lyder betryggende :) 

- Jeg har overvejet at finde nogle stykker som allerede har disse biler men planen var at starte ud med en enkelt bil af denne type selv da vi så ikke er afhængige af om ejeren af bilen har tid osv. Det betyder selvfølgelig at vi skal binde mere kapital selv i projektet men umiddelbart tænker jeg at gevinsten på lang sigt er bedre tjent med dette? eller ser jeg på det forkert? 

Mvh Kevin

Tror heller i skal bruge leasing.

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 17:25

erjegher:
Tror heller i skal bruge leasing.

Det er selvfølgelig også en løsning :) 

Hvis du stod og gerne ville have en tur i sådan en bil eller skulle forære en en tur i en nyere sportsvogn hvad ville så være en rimelig pris? ved feks en halv time eller en times kørsel

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:35
Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:38

En indgangsvinkel du kan prøve, er at teste det flere firmaer i USA er begyndt med, er at fx månedens sælger låner en Ferrari i en måned som belønning, for det er et marked der ikke er taget endnu. Det vil tage tid at få det stort i Danmark, at firmaer gør det, men opdyrker du det og bliver ved, er der helt sikker noget at hente.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)