Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsløsning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:

Udviklingen på kortgebyr.dk er gået lidt i stå da vi har startet udviklingen af en helt ny betalingsgateway, som vi lancerer om en måneds tid. Angående priserne på kortgebyr så er de stadig up-to-date og retvisende (vil jeg mene). Både Epay og Quickpay er gode løsninger som bestemt kan anbefales, personligt bruger jeg Quickpay til min webshop.

Fedt nok, har altså besluttet mig for at bruge quickpay som gateway.

Hvilken indløser bruger du? Overvejer nemlig at bruge Teller som indløser.

Derudover har jeg lidt problemer med de forskellige punkter som en ansøgelse til Teller skal indeholde.

Min hjemmeside er kodet færdig i slutningen af Marts - betyder dette at jeg først kan søge om få Teller som indløser der?

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:24

Hej

David Ruben Karpantschof:
Min personlige erfaring er at epay har bedre oppetid end quickpay. Men det kan jeg på ingen måde bevise videnskabeligt.

Man bliver lidt ked når man læser den slags :)

Det er korrekt at QuickPay d. 9. januar var berørt af nogen seriøse DNS-problemer. Men det er så også ca. eneste uannoncerede "nedetid" siden 2004. Personligt vil jeg nok til enhver tid kunne argumentere og dokumentere en ekstremt højt oppetid set over tid. Jeg er sikker på at epay, kan det samme.

Problemerne d. 9. januar var naturligvis ikke "sjove" og der er naturligvis også taget forholdsregler for at det ikke sker igen. Man kan beskylde QuickPay for mange ting - dårlig oppetid - helst ikke - please :)

vh

thomas jensen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:07

Hej Steffen,

Jeg kan se at du aldrig fik et nyt svar på sit sidste spørgsmål.

Du spørg om selve oprettelsen/ansøgningen ved Teller, og at de virker noget "vanskelige". Dette har du enlig også fuldstændig ret i, da de spørg om mange ting og du er samtidig også efterladt lidt til dig selv, for at finde de korrekte oplysninger.

Derfor vil jeg enlig godt lidt fremhæve vores egen virksomhed - www.pensopay.com Vi er en kommerciel virksomhed, som hjælper dig med en indløsning og evt. psp løsning. Dette bliver aldrig dyre for dig, end ved Teller mm. Vi hjælper dig hele vejen igennem med indløsnings delen, og så kan vi have dig oppe at køre inden for 1-2 dage.

Har du lyst til at høre mere, eller modtage et tilbud, kan du udfylde vores tilbuds formular på siden, eller skrive til mig på dc(a)pensopay.com.

P.S. Jeg giver Thomas ret i at jeg igennem de sidste 6 år (hvor jeg har kendt/brugt quickpay), kun oplevet denne ene nedetid d.9. januar.

Med venlig hilsen
Danny Christensen

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 12:27

Fedt nok, har altså besluttet mig for at bruge quickpay som gateway.

Hvilken indløser bruger du? Overvejer nemlig at bruge Teller som indløser.

Derudover har jeg lidt problemer med de forskellige punkter som en ansøgelse til Teller skal indeholde.

Min hjemmeside er kodet færdig i slutningen af Marts - betyder dette at jeg først kan søge om få Teller som indløser der?

Pas på, jeg sidder og troet jeg kunne gå i luften i dag med Teller. Det viser sig at du ikke kan tage Visa/dankort, fordi det blive betegnet som et Dankort hos Teller. Så jeg sidder med håret i postkassen nu her! Jeg kan ikke modtage dankort og jeg er kun på det danske markedet, LORTE SPASSER BUS! God weekend!

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 15:48

Danny Christensen:

Hej Steffen,

Jeg kan se at du aldrig fik et nyt svar på sit sidste spørgsmål.

Du spørg om selve oprettelsen/ansøgningen ved Teller, og at de virker noget "vanskelige". Dette har du enlig også fuldstændig ret i, da de spørg om mange ting og du er samtidig også efterladt lidt til dig selv, for at finde de korrekte oplysninger.

Derfor vil jeg enlig godt lidt fremhæve vores egen virksomhed - www.pensopay.com Vi er en kommerciel virksomhed, som hjælper dig med en indløsning og evt. psp løsning. Dette bliver aldrig dyre for dig, end ved Teller mm. Vi hjælper dig hele vejen igennem med indløsnings delen, og så kan vi have dig oppe at køre inden for 1-2 dage.

Har du lyst til at høre mere, eller modtage et tilbud, kan du udfylde vores tilbuds formular på siden, eller skrive til mig på dc(a)pensopay.com.

P.S. Jeg giver Thomas ret i at jeg igennem de sidste 6 år (hvor jeg har kendt/brugt quickpay), kun oplevet denne ene nedetid d.9. januar.

Med venlig hilsen
Danny Christensen

Jeg efterspurgte nu ikke unødvendig reklame, bare et råd.

Vi endte med at vælge Clearhaus som indløser og quickpay.dk som paymentgateway.

Alt er sat op og hjemmesiden er 100% klar til at gå i luften, dog mangler der nogle interne ting som skal ordnes først :)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

Hej Steffen,

Jeg kan kun tale godt om Quickpay, og jeg brugte lang tid på at undersøge markedet, hvor jeg fandt ud af at de altså er de billigste på markedet. Yderligere vil jeg råde dig til at søge om aftale hos både Teller og Nets, så du også kan modtage Dankort. Du kan søge om begge aftaler gennem Teller - utroligt nok fik jeg det godkendt på 14 dage, på trods af påskeferien mv.

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)