Jeg siger tak for det heads up, stod overfor at ville igang med [Navn slettet af moderator], det er hermed droppet. Men kan kun følge trop, jeg syntes det er imod alt etik at hænge andre ud offentligt med så grove beskyldninger, her skal man lige stoppe op og tænke sig om. Dine ord kan gøre så utrolig stor skade på det firma allerede nu, selv hvis de frikendes vil de for altid blive husket som bedragerne. Du er frontfigur for Web sikkerhed, en autoritet som dig burde være sidst til at udstille andre i offentligt rum uden først at have en vundet sag i ryggen som beviser alle anklager. Håber selvfølgelig de straffes hvis du har ret i anklagerne.
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Du er frontfigur for Web sikkerhed, en autoritet som dig burde være sidst til at udstille andre i offentligt rum uden først at have en vundet sag i ryggen som beviser alle anklager.
Hej Jesper.
Det er desværre sådan at den der har den bedste advokat, og de fleste midler, vinder sagen.
En retssag kan trække ud i rigtig lang tid, og i al den tid kan TradeDoubler så blive ved med at snyde danske webshops, og ingen gør noget ved det.
Jeg er ikke bange for at stikke snuden frem, og dermed risikere at få nogle skrammer, men de fleste ville nok vælge at lege struds og gemme sig indtil alt er 100 % sikkert, og det er netop dén indstilling [Navnslettet af moderator] satser på at de fleste har.
Hvis jeg ikke fortæller om [Navn slettet af moderator] måde at drive "forretning" på, hvem skulle så?
Jeg tror du har brugt Amino som ventil for at få dit raseri ud af systemet og det jo forståeligt nok men giver andre ret i du måske lige burde have holdt lidt igen, da det måske kan give bagslag.
Tjekkede lige deres anmeldelser hos Trustpilot og det da en blandet bunke anmeldelser fra en stjerne til nogle få med 5 fulde stjerner.
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Hvis jeg ikke fortæller om [Navn fjenet af moderator] måde at drive "forretning" på, hvem skulle så?
Mvh. Kurt
de færreste store overlever som Groft bedrageriske - det medfører normalt anmeldelser- men du er modig og det da fint nok.
Har du ret og de kan dømmes - er der ingen is på koen, kan du ikke bevise din påstand er du er oppe mod et selskab med en god del år på bagen og pæne regnskaber og muskler til at køre sag mod dig, så regn med, at de kører sag på dig for din påstand. Selskaber der hænges ud på nettet - af nogen der IKKE kan påvise det - som Groft Bedrageri - (vi taler lang fængselsstraf) kan så let som intet anskueliggøre stort tab på kunder (se bare tråden her, hvor en siger tak og ikke vil bruge dem) og personlig fornærmelse - og det giver normalt ganske store kompensationer når de kører sager.
Det er det eneste jeg advarer dig om - at det kan koste dig en hulens masse, hvis du ikke kan godtgøre at de 3 personer du hænger ud ved navn + selskabet, som du i offentlighed siger har begået Groft Bedrageri - faktisk har det
Det kræver bevis - retten - men lad os se, måske selskabet selv erkender der noget galt og lader den køre og så lader personer nok også sagen ligge - ellers tror jeg du får fingrene i klemme og det bliver dyrt
vh john H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Der må på intet tidspunkt nævnes firma eller linkes til en side hvor det tydeligt er beskrevet. Derfor har jeg fjernet navn og links til det pågældende firma og jeg vil følge tråden og stadig fjerne navnet hvis det kommer frem.
Jeg har forståelse for at man føler sig snydt, men der vil altid være 2 sider af en sag og vi har ikke hørt modparten. Der foreligger ikke nogen dom der understreger trådstarters oplevelse hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort.
Jeg har ikke slettet tråden fordi den er interessant men der kan sagtens køres en saglig debat på den UDEN at navnet nævnes. Holder I jer til det så vil jeg lade tråden køre - ellers er min sletteknap ikke ret langt væk.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....