Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til internetbutik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg vil gerne høre jeres kommentarer til vores navn til internetbutik. Sammen med min kone er jeg startet på at importere eksklusive cashmere og kameluldsprodukter (halstørklæder, plaider, handsker, strømper, etc.) fra Mongoliet. Vores importfirma hedder Dangol Trading, men udover at sælge til butikker, vil vi nu også sælge via internettet og en butik i vores kælder, og der mener vi, at der er brug for et mere interessant navn.

Vi overvejer at bruge navnet "Undarmaa" og har allerede internetadressen undarmaa.com. Navnet skal signalere at tingene bliver lavet i Mongoliet, men hvordan lyder det i jeres ører? Giver det evt. nogen helt andre forestillinger end eksklusive produkter, er man meget i tvivl om udtale, eller lign? Det eneste reelle alternativ vi har er "Cashmere Kompagniet", men selvom det er konkret og fint, skiller det sig ikke ud og det giver ikke det indtryk af noget eksotisk og anderledes som vi mener "Undarmaa" gør.

Det er tanken, at navnet udover at fungere som webadresse også skal bruges som egentligt mærke (som skal implementeres når vi forhåbentlig kan se, at interessen er der).

Jeg ser frem til at høre hvad I synes. På forhånd tak.

Mvh

Henrik

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)