Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du varer fra Kina?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg tænkter på at starte et agentur op i Kina. Sidder med en fabrik som producerer silkedyner (Vår både med bomuld og Silke), og overvejede om der var nogle som var interesserede i Dansktalende sourcing in Kina for at gøre det lettere mh til kvalitet og sourcing af specifikke produkt områder. Har kvartalsvis en kontainer til DK af silke og bomulds produkter og overvejede om man ved at samle DK indkøbere kunne fylde kontainere for at gøre transporten billigere? 

-R

"If your Chinese sourcing agent sounds happy when you call,  then you already pay too much for your goods" - Justin Heng, 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:38

Hej

Det lyder meget fedt, men hva soeger du helt praecis? Jeg er i Singapore i oejeblikket saa undskyld men tasteturen er ik dansk. Kan du fortaelle mig mere om det paa mail  nibor5@sol.dk

Tak

Robin 

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:19

Tjoe. det vare mere ment som et indspark efter jeg hørte fra et par stykker som importere fra Kina via agenter i HK, og det er mere eller mindre det samme som at blive taget ved næsen med det samme - med mindre man er sindsyg hård i sin forhandligsteknik, men ellers er der mange muligheder for at få produkterne billigere kan jeg se herfra. 

Nå men nu går jeg igang med at kigge længere end bare bomulds og silkeprodukter og så ser jeg hvor langt det kan gå. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)