Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med performance på Website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Nogle der har erfaring, har benyttet, eller kender en kompentent person; med erfaring indenfor performance-forbedringer på Wordpress + WooCommerce. TTFB ligger nu på omtrent 3-4 sekunder pr. sideload, hvilket jeg meget gerne så omtrent de 1-2 sekunder. 

Jeg har selv forsøgt at gøre meget for at forbedre hastigheden, prøvet alle forskellige cache-plugins, med forskellige indstillinger - anbefalet af WooCommerce selv. JSS og CSS bliver manified, alle billeder er skåret ned til det minimale. Hver produktside med billede fylder omtrent 200 kb, hvilket jeg ikke syntes er meget. Lavet forbedringer i plugins, for at forhindre unødvendige iterationer. Skrevet funktioner i functions.php, som forbedre cache, og ikke mindst justeret web.config således at sidens indhold loades parallellt.

Tidligere på måneden skiftede jeg hosting-firma: gående fra et amerikansk firma, godaddy, til nu at snakke med en tysk highperformance server. Det har givet et stort afkast, men det må kunne gøres endnu bedre... :)

Siden er ikke redelegeret, så kan ikke vise jer siden, uden alt for meget bøvl :).

Mvh

Jimmi N.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis TTFB er 3-4 sekunder, så det er serveren du skal kigge på. Du vil med fordel kunne koble opcache ( APC ) på din PHP løsning. Hvis du kører med php 5.5 så er Zend opcache installeret. Her mener jeg du blot skal aktiverer det.

Wordfence plugin har en del hastighedsforbedringer og måske kan w3-totalcache hjælpe dig endnu mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forhører lige min udbyder om opcache.

Wordfence kendte jeg ikke, det giver jeg lige et forsøg. Gode råd, tak for det :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)