Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Skat.dk nede?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

rent konstruktivt kunne de overveje at lade frist for kvartal og halvår skille med mindst 8 dage. Det ville aflaste lidt. Jeg synes også det er skidt, men jeg kender ikke omkostningen ved at have systemer som 4 eller 6 gange om året skal klare et pres på - lad os kalde det 100% - når hele resten af året så ligger på 10%.

Det kan være uforsvarligt dyrt at bygge system der kan klare 100% i 6 dage om året hvis det generelle behov er under 10% af udnyttelsen - jeg ved det ikke.

Den kapacitetsøgning - som måske er meget dyr i forhold til de 6 gange om året - skal jo betales af os alle sammen - så nok bedre at sprede lidt på momsfrister - og måske selvangivelse med 4 dage mellem mænd og kvinder  på skift hvert år (lad kvinderne få først det første år) som halverer presset den dag - med mindre kapaciteten kan øges uden store omkostninger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

rent konstruktivt kunne de overveje at lade frist for kvartal og halvår skille med mindst 8 dage. Det ville aflaste lidt. Jeg synes også det er skidt, men jeg kender ikke omkostningen ved at have systemer som 4 eller 6 gange om året skal klare et pres på - lad os kalde det 100% - når hele resten af året så ligger på 10%.

Det kan være uforsvarligt dyrt at bygge system der kan klare 100% i 6 dage om året hvis det generelle behov er under 10% af udnyttelsen - jeg ved det ikke.

Den kapacitetsøgning - som måske er meget dyr i forhold til de 6 gange om året - skal jo betales af os alle sammen - så nok bedre at sprede lidt på momsfrister - og måske selvangivelse med 4 dage mellem mænd og kvinder  på skift hvert år (lad kvinderne få først det første år) som halverer presset den dag - med mindre kapaciteten kan øges uden store omkostninger

vh John Hannover

Det er en god ide at sprede det... Men de burde stadig kunne håndtere et større pres end de kan nu. Jeg vil i øvrigt mene, at det ikke ville være forfærdeligt dyrt - og det nok i sidste ende ville kunne svare sig for skat også - både i form af kortere telefonkøer, men også at de færre IT problemer vil kræve mindre mandskab - og også mindre mandskab til at løse manuelle opgaver som opstår som følge af IT problemer.

Man kunne evt. overveje en løsning, hvor de lejer nogle VPS servere, og kan dynamisk udvide og indskrænke hvor mange de har. Dermed ville de betale mindre når det bare er en ganske almindelig dag uden ret mange besøgende, og så lidt mere når der er spidsbelastning.

I forhold til datasikkerhed ville man sagtens kunne gøre det lige så sikkert som nu - eller mere sikkert - hvis man satte det rigtigt op - i forhold til at fortsætte med CSC (som i øvrigt viste sidste år at de ikke gik ret meget op i IT sikkerhed - min tolkning af den store hackersag).

Fra Randers
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overbelastning på momsangivelse - der skal indberettes inden imorgen, så alle går på idag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestå Køreprøven:

Overbelastning på momsangivelse - der skal indberettes inden imorgen, så alle går på idag.

De har udskudt fristen til på fredag... Men så er det jo godt man allerede har indberettet og indbetalt.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestå Køreprøven:

Overbelastning på momsangivelse - der skal indberettes inden imorgen, så alle går på idag.

Arghgh mon det kan gøre det. Som også tidligere nævnt er der rigtig mange der indberetter - "for lang tid siden" så det er vist begrænset hvor mange der belaster i dag -

Der er nok andre årsager -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Bestå Køreprøven:

Overbelastning på momsangivelse - der skal indberettes inden imorgen, så alle går på idag.

Arghgh mon det kan gøre det. Som også tidligere nævnt er der rigtig mange der indberetter - "for lang tid siden" så det er vist begrænset hvor mange der belaster i dag -

Der er nok andre årsager -

Der er ligeledes mange der indberetter i sidste øjeblik...

Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Fra  gittethorup Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Same procedure as EVERY year! https://www.youtube.com/watch?v=BN9edpdCH7c

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stanley:

Man kan altid se om et site fungerer på denne side:

http://www.downforeveryoneorjustme.com

Vh

Stanley With

fotograf

Utroværdig side.... It's not just you! http://skat.dk looks down from here.

Jeg har ikke problemer med at logge på!

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke engang gå ind på www.skat.dk så noget må der være galt.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)