Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler designere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ! :)

Jeg står og mangler en del designs til nogle t-shirts, kender i et sted hvor man kan finde folk der kan lave designs til rimelige penge? eller hvor man måske kan give procentdel af det design de laver hvis det kommer i produktion og bliver solgt?

tak herfra :)

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvor stort bliver det?

hvor mange gange skal det enkelte design bruges pr T-shirt?
Min kammerat har en del fede designes til mænd og kvinder, hvis det er stort nok vil han sikker være med til bare modtage procenter i betaling 

Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Planen er at gå hele vejen og det her skal blive stort.

Men som sagt så er det jo helt nyt og kan ikke garentere at salget vil stige højt, men fra min side af vil jeg kæmpe så hårdt jeg overhoved kan.

Men det skal jo være speciel designs til det mærke jeg bygger op som tøj mærket får rettighederne på og så får designeren en procentdel af salget af det solgte design.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske se om du kan komme i kontakt med nogle af dem der designer til teespring ?

Det er et genialt koncept, hvis du ikke kender det er det værd at bruge lidt tid på:

http://teespring.com/

Der er nogle designere der tjener virkelig mange penge på at sælge deres designs derinde, nu kender jeg ikke dit koncept, men det kunne være værd at kigge på en Dansk version af teespring...

Mvh- Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kammerat har en del fede designes til mænd og kvinder, hvis det er stort nok vil han sikker være med til bare modtage procenter i betaling 


________________

kaleem

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej norbjergkris

Jeg designer tees for dansk mærke allerede og vil godt kunne hjælpe dig. Men vil gerne høre lidt mere om hvad du tænker med designs? Er det trykket du gerne vil lave eller helt ned til nye snit osv?

Mvh
Nikolaj

Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ved jeg desværre ikke om det er noget for ham, fordi det er helt nyt det her og salget er ikke startet endnu, men vi lægger hårdt fra start ved de første salg med branding osv. mangler bare nogle designs

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Norbjergkris,

Jeg har tidligere arbejdet med et tøjmærke, som skulle have udarbejdet henholdsvis logo og designs - Alt til en fornuftig pris. 

Du kan se mere på http://vendelbomedia.dk eller kontakte mig det meste af døgnet på kontakt@vendelbomedia.dk, amino mail eller på 29 91 22 03 - så tager vi en snak om hvad der skal laves og hvad du mener der prismæssigt passer til dig. 

Stil endelig spørgsmål, hvis der skulle være nogle!

Hav en god dag

Venligst,

Mads Vendelbo 

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Herinde kan du finde designs til salg og under "jobs" kan du også hyre designere til at lave noget for dig... Jeg fik rigtig mange henvendelser.

www.mintees.com 

Dem her fra England er også super hjælpsomme og jeg har brugt dem til mit tidligere "brand" AllDeadInside.

http://setsailstudios.com

Mangler du at få trykt designs på tøj, kan du bare kontakte mig på adi@adi-wear.com

Mvh.

Dennis/

ADI

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)