Hej. Jeg er blevet bedt om at slette mit "hadefulde" indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/248623.aspx?PageIndex=1 Det kunne jeg aldrig drømme om. Bordet fanger, og jeg står ved det, jeg har skrevet. Overskriften indikerer, at her er tale om et akut problem: HJÆLP?!?! min virksomhed er besatFlere aminoer reagerer da også -som jeg selv gør-med det, jeg vil kalde forfærdelse. Efterfølgende svar fra trådstarter klargør, at han blot har et generelt problem. Den efter følgende tekst indikerer det samme. Adskillige aminoer betvivler den udokumenterede historie, og adskillige aminoer tror slet ikke på historien, hverken før eller efter mit indlæg. Historien er på dette tidspunkt IKKE dokumenteret, og jeg er også relativt indifferent, hvorvidt den er sand eller ej. Der var belæg for mit indlæg på det tidspunkt, det blev skrevet. Især fordi: Det er misbrug af nødråb, når der bliver råbt om HJÆLP på denne måde!Det minder om at ringe efter en ambulance, hvis man pisser glasskår - uden sammenligning i øvrigt. Jeg mener, trådstarter -og andre- i det hele taget IKKE bør skrive "HJÆLP!" i deres overskrifter. Det er jo typisk, man søger hjælp, hvis man skriver her ind. Jeg har ikke mere at sige til denne sag, jeg vil ikke spilde mere tid på den, herunder heller ikke kommentere eventuelle kommentarer til dette indlæg. Dér røg lige en times tid af min liv, som jeg aldrig får tilbage. Amino er i øvrigt et dejligt sted at være, og det er dejligt at kunne hjælpe og få hjælp!! Fortsat god dag til alle! |
jeg synes det er lidt underligt - i den tråd du omtaler - at begynde med beskyldninger om hash fordi trådstarter ud over at være blokeret - har tid til en anden tråd.
Selve det at være blokeret i Polen (eller som vi var det i Belgien) er jo ikke i sig selv så vanvittigt usandsynligt og overskriften HJÆLP bruges jo i flæng og giver ikke altid balade
Blokeret kan man være fordi man har optrådt tåbeligt men man kan så sandeligt også være det af mange andre årsager og det behøves ikke være så fredeligt som en blokade af Vejlegården (eller hvad den hed) - Det kan være med meget rå midler i en del lande. (og svaret vil generelt altid ligge i forhandling og give and take) I disse dage mener jeg mange veje i Polen er blokeret af polske landmænd i protest mod regeringen, så blokade af veje forekommer nok mere i Polen (og Frankrig osv) end i DK
I Belgien forhindrede de faktisk først mig som best medlem at komme ind, og siden - at komme ud og vi måtte faktisk overnatte på kontoret 3 mand. Det var fordi vi købte en konkursramt virksomhed og kun ville genansætte ca halvdelen. Næsten alle vejtræer i området var fyldt med sorte plassække (en tradition ved konflikter i regionen) og der blev malet død med rød maling på dørene og asfalten. Politiet kunne sikkert ha "gravet" os ud, men arbejdsgiverforningen via telefonen anbefalede forhandling og at vi skulle blive - og fik OK til at vi fik soveposer og mad ind Ja lyder som røver historie men det var i 1995 og helt sandt. Efter en nat og nogle konstruktive forhandlinger over den følgende uge, fik vi ting på plads, og virksomheden eksisterer stadigt og jeg fik som best. formand fint samarbejde med fagforningerne, også da vi siden skulle ud i endnu en kollektiv varsling og opsigelse ved en større produktionslukning (outsourcing til Kina også der).
VIL man beskylde for løgn eller hash - så synes jeg måske man skal ha lidt mere baggrund. Jeg kan da slet ikke afgøre om trådstarter i den anden tråd har ret eller for den sags skyld om der er fantasi, men hvad skulle trådstarter dog egentlig få ud af det? Der tigges jo ikke efter penge eller andet. Synes nu også den anden tråd har fundet et noget fornuftigere niveau i øvrigt - men savner opfølgning og baggrund ja
[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]