Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Slet hadefulde indlæg!"- om misbrug af nødråb.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er blevet bedt om at slette mit "hadefulde" indlæg:

http://www.amino.dk/forums/t/248623.aspx?PageIndex=1

Det kunne jeg aldrig drømme om. Bordet fanger, og jeg står ved det, jeg har skrevet.

Overskriften indikerer, at her er tale om et akut problem: 

HJÆLP?!?! min virksomhed er besat

Flere aminoer reagerer da også -som jeg selv gør-med det, jeg vil kalde forfærdelse.

Efterfølgende svar fra trådstarter klargør, at han blot har et generelt problem. 

Den efter følgende tekst indikerer det samme. Adskillige aminoer betvivler den udokumenterede historie, og adskillige aminoer tror slet ikke på historien, hverken før eller efter mit indlæg. Historien er på dette tidspunkt IKKE dokumenteret, og jeg er også relativt indifferent, hvorvidt den er sand eller ej. Der var belæg for mit indlæg på det tidspunkt, det blev skrevet. Især fordi:

Det er misbrug af nødråb, når der bliver råbt om HJÆLP på denne måde!

Det minder om at ringe efter en ambulance, hvis man pisser glasskår - uden sammenligning i øvrigt.

Jeg mener, trådstarter -og andre- i det hele taget IKKE bør skrive "HJÆLP!" i deres overskrifter. Det er jo typisk, man søger hjælp, hvis man skriver her ind.

Jeg har ikke mere at sige til denne sag, jeg vil ikke spilde mere tid på den, herunder heller ikke kommentere eventuelle kommentarer til dette indlæg. Dér røg lige en times tid af min liv, som jeg aldrig får tilbage.

Amino er i øvrigt et dejligt sted at være, og det er dejligt at kunne hjælpe og få hjælp!!

Fortsat god dag til alle!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg synes det er lidt underligt - i den tråd du omtaler - at begynde med beskyldninger om hash fordi trådstarter ud over at være blokeret - har tid til en anden tråd.

Selve det at være blokeret i Polen (eller som vi var det i Belgien) er jo ikke i sig selv så vanvittigt usandsynligt og overskriften HJÆLP bruges jo i flæng og giver ikke altid balade

Blokeret kan man være fordi man har optrådt tåbeligt men man kan så sandeligt også være det af mange andre årsager og det behøves ikke være så fredeligt som en blokade af Vejlegården (eller hvad den hed) - Det kan være med meget rå midler i en del lande. (og svaret vil generelt altid ligge i forhandling og give and take) I disse dage mener jeg mange veje i Polen er blokeret af polske landmænd i protest mod regeringen, så blokade af veje forekommer nok mere i Polen (og Frankrig osv) end i DK

I Belgien forhindrede de faktisk først mig som best medlem at komme ind, og siden - at komme ud og vi måtte faktisk overnatte på kontoret 3 mand. Det var fordi vi købte en konkursramt virksomhed og kun ville genansætte ca halvdelen.  Næsten alle vejtræer i området var fyldt med sorte plassække (en tradition ved konflikter i regionen) og der blev malet død med rød maling på dørene og asfalten. Politiet kunne sikkert ha "gravet" os ud, men arbejdsgiverforningen via telefonen anbefalede forhandling og at vi skulle blive - og fik OK til at vi fik soveposer og mad ind Smile Ja lyder som røver historie men det var i 1995 og helt sandt. Efter en nat og nogle konstruktive forhandlinger over den følgende uge, fik vi ting på plads, og virksomheden eksisterer stadigt og jeg fik som best. formand fint samarbejde med fagforningerne, også da vi siden skulle ud i endnu en kollektiv varsling og opsigelse ved en større produktionslukning (outsourcing til Kina også der).

VIL man beskylde for løgn eller hash - så synes jeg måske man skal ha lidt mere baggrund. Jeg kan da slet ikke afgøre om trådstarter i den anden tråd har ret eller for den sags skyld om der er fantasi, men hvad skulle trådstarter dog egentlig få ud af det? Der tigges jo ikke efter penge eller andet. Synes nu også den anden tråd har fundet et noget fornuftigere niveau i øvrigt - men savner opfølgning og baggrund ja Stick out tongue

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ærlig talt må jeg sgu medgive at dit bidrag til den tråd da på ingen måde er konstruktiv eller på anden måde berigende. 

At bede dig om at fjerne det er så til gengæld at kræve en form for censur. Du har selvfølgelig ytringsfrihed herinde som alle andre, det er jo op til dig at finde ud af hvornår du skal bruge den og ikke bruge den. Forstået på den måde at der er en tid til at tale og en tid til at tie. Sådan er det også med dem der tegner mohammed eller andet der får sindende i kog. De må stå ved det og tage de lussinger der hører med. 

Jeg har netop haft en brokketråd hvor jeg ellers mente at jeg gjorde opmærksom på at jeg bare lukkede galle ud. Det var åbenbart ikke tydelig nok for jeg fik da lige den "offentlige gabestok" at mærke. Og sådan er det når man ikke kan finde ud af om man skal ytre sig eller rent ud sagt holde kæft.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:26

Ja helt ærligt, så synes jeg at mange efterhånden har misforstået ytringsfrihed.

Til også at oversætte dette med ytringspligt.

Jeg så godt det linkede indlæg, højere oppe i nærværende tråd.

Jeg følte dog ikke, at jeg havde ytringspligt til at kommenterer dette.

Mon ikke mange, herunder også aminoer med fordel kunne vente med at kommenterer til dagen efter, eller ved senere lejlighed. ???   

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:29

hvis du mener historien er falsk, så lad være med at svare på tråden, simplere kan det vel ikke være? Eller svar nøgternt. 

Ingen grund til at hidse sig op over det. 

På online forums vil man støde på mange forskellige mennesker.

Jeg har selv på et engelsk goldenretriver forum oplevet at folk troede jeg var en troll fordi jeg stillede spørgsmål om min gravide hund, som jeg intet som helst anede om. Hundes graviditet altså. Folk hadede mig fordi jeg spurgte - øh hvad gør jeg her og der? Og så fik jeg svar ala - så skulle jeg sgu ikke lade hunden blive gravid, hvortil jeg svarede - øh det er vel naturens gang. Hvorefter jeg fik at vide hvor dum og uvidende jeg var, og at hele min hunde historie nok var løgn for at få nogle hunde fanatikeres sind i kog. 

Jeg endte med at skrde fra det forum. Så de så aldrig billeder af mine 6 fantastiske hvalpe. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)