Kære brugere, Vi er endnu ikke gået i gang med at promoverer www.nap.dk´s detaildel. Vi har naturligvis også en B2B del, da denne kundegruppe helt klart er virksomhedens core business. Vi vil dog godt have nogle råd og kommentarer omkring den del I som privatforbrugere har adgang til. Vi skal dog nævne, at der endnu mangler at blive lagt voldsomt mange produkter ind, hvilket I bedes være opmærksomme på. Kort sagt – hvad er godt og ikke mindst, hvad skal ændres eller udvikles?
|
Hej JSLarsen,
Jeg har taget en hurtig kigger på siden, og...
Til at starte med ville jeg bruge bilproducenternes egne mærker, som logoer på siden. Det må I kunne skaffe jer tilladelse til.
Undersiden "Fokus november"'s indhold kunne meget vel ligge under NAP nyheder ville jeg tro... hvis jeg har tolket det rigtig. Så kunne i spare en underside væk :)
Sætningen "Lagervarer bestilt...... samme dag" som står i toppen... ville jeg smide ned i indkøbskurven med den anden sætning "Køb for..... betaler portoen" ... Så ligger bestillingsrelevante kommentarer nemlig samme sted... Derudover er sætningen i toppen relativ svær at læse. Og bjælken vil formentlig se bedre ud - når der ikke står noget.
Ellers ser det jo meget fint ud.... Stille og roligt.
God weekend,