Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.nap.dk - Takker :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere,

Vi er endnu ikke gået i gang med at promoverer www.nap.dk´s detaildel. Vi har naturligvis også en B2B del, da denne kundegruppe helt klart er  virksomhedens core business. Vi vil dog godt have nogle råd og kommentarer omkring den del I som privatforbrugere har adgang til. Vi skal dog nævne, at der endnu mangler at blive lagt voldsomt mange produkter ind, hvilket I bedes være opmærksomme på.

Kort sagt – hvad er godt og ikke mindst, hvad skal ændres eller udvikles?

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:28

Hej JSLarsen,

Jeg har taget en hurtig kigger på siden, og...
Til at starte med ville jeg bruge bilproducenternes egne mærker, som logoer på siden. Det må I kunne skaffe jer tilladelse til.

Undersiden "Fokus november"'s indhold kunne meget vel ligge under NAP nyheder ville jeg tro... hvis jeg har tolket det rigtig. Så kunne i spare en underside væk :)

Sætningen "Lagervarer bestilt...... samme dag" som står i toppen... ville jeg smide ned i indkøbskurven med den anden sætning "Køb for..... betaler portoen" ... Så ligger bestillingsrelevante kommentarer nemlig samme sted... Derudover er sætningen i toppen relativ svær at læse. Og bjælken vil formentlig se bedre ud - når der ikke står noget.

Ellers ser det jo meget fint ud.... Stille og roligt.

God weekend,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:11

Hej JSLarsen

Beskriver hvordan jeg oplever siden.

1. Forsiden ser traditionel ud, lidt kedelig, men det er i virkeligheden meget godt da der er meget information på siden og er med til at give ro. Jeg synes dog også der er for meget information på forsiden. Det de fleste nok vil komme og se efter hvad i tilbyder, og butikken hvor varerne er på forsiden. Derfor klikker jeg hurtigt på "Køb online her - et klik"

2. Hvis jeg f.eks klikker på kategorien "pærer", mangler jeg en beskrivelse af pæretyperne. Hvad er forskellen på de forskellige typer pære, og til hvad skal jeg vælge den ene type pære fremfor den anden. Lige nu skal man vide hvad man skal have for at købe visse ting på din shop, og hvis man ikke ved det præcis, så er man lidt lost. Du må meget gerne guide mig/kunden gennem butikken.

3. Savner nogle flere og mere uddybende beskrivelser af produkterne.

4. Når man klikker ind på et produkt, mangler jeg en tilbage knap på produktsiderne.

5. Hvad skal man bruge "login" til? Hvis jeg ser et login tror jeg at man skal tilmelde sig siden, og det virker ofte som en forhindring hos potentielle kunder, for at komme til at handle.

6. Omkring hovedmenuen så ville jeg gerne have at der kun stod varegrupperne, og så ellers lave en bimenu, ligesom den der hedder "mine sider" til resten af menupunkterne. Du kan godt beholde "tilbud netop nu" og "restsalg bmw dele" hovedmenuen.

Håber du kan bruge det til lidt. 

Held og lykke med webshoppen

mvh

Jean

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:55

I har en række gode elementer på siden, virker som om hoved-delen af siden er lavet først af én og så så er der blevet arbejdet videre af en lidt mindre kompetent person.

Jeg tager briller på som privatperson og vil derfor ikke kommenterer ting som de mest mærkelig urls jeg længe har set og mangel på fokus på søgemaskine optimering.

Resten kommer ret ugennemarbejdet og bare hvad der falder mig ind:

• Ramme på flash element, troede jeg kunne trykke der - men nej.
  • Umuligt at læse den orangeskrift på den blå baggrund - hvor der står: LAGERVARER BESTILT INDEN 15:00 SENDES SAMME DAG
  • Logoet ser ud til at være lavet lidt for hurtigt og en smule pixeleret
  • Når jeg klikke ind på On bestilling bliver designet ødelagt. Den grå streg til højre for menuen bliver helt presset ind til den.
  • Oversigten over produktgrupper er virkelig uoverskuelig - ville også lave den over til højre under Onbestilling, som et folde udpunkt eller lign. Derved behøver jeg heller ikke gå tilbage til oversigten for at finde en anden produktgruppe. Billeder er alt for forskellige
  • Når jeg ligger noget i kurven sker der intet... ah jo nede i venstre hjørne.
  • Prøver at komme til kurven ved at klikke på indkøbskurv - intet held. Læs mere - kommer til handelsbetingelser.
  • Ahhh ikonet ... får det gjort mere tydeligt.
  • I kurven skal jeg vælge land? Hvorfor er Danmark ikke bare valgt?
  • Puhh sikker mange oplysninger jeg skal opgive? Region? Jamen... CVR? jamen jeg jo bare en privat mand. Kontakt? Hvad skal jeg skrive her?
  • Hvorfor udfyldes navn ikke automatisk ...
  • Igen skal jeg udfylde land? Hvis de allerede har glemt det, hvordan skal de så kunne huske at sende min pakke
  • På trods af dette, slap igennem med ikke at udfylde noget form for navn?
  • Handelsbetingelserne i et super irretterede rude, lav dog den lidt højere, så virker det ikke som om i prøver at skjule den
  • Betalingsvindue i popup osv, kan diskuteres, men testede det ikke lige...

Det var lige kort, måske det satte lidt tanke i gang.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 11:34

Tak for jeres tilbagemeldinger. Vi gennemgår disse seriøst, så vi ser gerne endnu flere tilbagemeldinger.

Takker.

v.h. John Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:46

Endnu engang tak for de brugbare tilbagemdlinger.

Vi har nu tilrettet en hel del med udgangspunkt i bl.a. jeres råd m.v. Nu vil vi så gerne have feedback på sitet igen - specielt i relation til en købers rolle.

På forhånd tak.

V.h.

John Skovdal Larsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)