Er en meget glad og tilfreds Dinero Pro bruger, på mange måder. Systemet er dejlig enkelt, og der er rigtig mange fede features. Dog er der et lille men. Jeg har stort set udelukkende private kunder. Og mit produkt er af natur kun noget man køber en enkelt gang. Jeg er derfor ude i at skulle oprette rigtig mange kunder, for at kunne sende dem en regning. Jeg har naturligvis kundedata oprettet i et andet system, men kan så vidt jeg kan se ikke importere dem til Dinero. Ville jo være skønt blot at kunne trykke på en knap, og så kan man sende en regning ud. -Lidt irriterende at skulle taste navn, adresse, e-mail og telefonnummer igen! Er jeg nødt til at skifte til et andet program for at få denne feature, eller findes der en løsning jeg ikke selv har tænkt på? -Vil utrolig gerne forblive Dinero kunde. |
Godmorgen :-)
Din efterspurgte feature er desværre ikke noget, der findes i Dinero endnu. Det er en feature, der vil blive arbejdet på at få udviklet, men kan desværre ikke sige noget om det præcise tidspunkt.
Letteste metode er derfor nok, at oprette dine kontakter efterhånden som du sælger til dem. På den måde slipper du for at oprette dem alle på én gang.
De bedste hilsner Theis