Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

julegave med historie bag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan levere Piet Hein´s spændende SOMA KUBE i en flot gave æske hvor der også er vedlagt en folder der fortæller lidt om kuben og om dens skaber Piet Hein

Piet Hein er kendt af alle Danskere på den ene eller anden måde , som designer, filosof, gruk forfatter og utalige udsagn om dette og hint

Det er en gave som du kan regne med vil blive godt modtaget, det er klassisk design, den er flot udført og den medfølgende folder gør den mere atraktiv for modtageren.

Kubens ide blev undfanget under en forelæsning(kvante fysik af Werner Heisenberg) hvor Piet Hein faldt i staver over nogle udsagn fra forelæseren som satte nogle tanker igang hos  Piet Hein omkring geometriske former.

Kuben består af 7 dele der kan sammensættes på forskellige måder , den er flot som skulptur, og fascinerende som "hjernevrider" og sætter man sig dybere ind i tankerne omkring matematikken og logikken der ligger bag bliver man meget overrasket over dybden der ligger bag. Gå på google og søg på "soma kube" og læs det øverste bidrag... du bliver overasket...!!!

ved 10 stk kan du får den for 179,- ex moms og butikspris er 249 inkl moms

du kontakter mig på : jan@nordisk-handelshus.dk så kontakter jeg dig hurtigst muligt for det videre forløb.

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)