Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig + webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er 14 år, og jeg kunne godt tænke mig at åbne min egen webshop, det jeg primært vil sælge er højtalere/mobiltilbehør, jeg ved godt hvor jeg får varene fra, jeg kan godt finde ud af alt det med hjemmesiden osv, men hvor kan jeg købe et domæne hvor jeg kan bygge en webshop?

Helst til billige priser!

- Tobias Smile

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:56

Tobias3400:
hvor kan jeg købe et domæne

Jeg plejer at bruge webhosting.dk, da jeg ikke kan finde det billigere andre steder (45 kroner) - men du kan også købe et domæne hos mange andre steder, som regel der, hvor der også bliver solgt webhotel.

Tobias3400:
hvor jeg kan bygge en webshop

Du skal først have et webhotel. Her kan du fx bruge cHosting, UnoEuro, Meebox eller One. Bagefter kan du for eksempel downloade Wordpress eller Prestashop.

Tobias3400:
Helst til billige priser

Du kan måske blive overrasket over, hvor meget et design koster (themeforest.net).

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:03

Hej Tobias, håber at jeg kommer til at hjælpe dig lidt igen
LAD VÆRE MED AT LAVE DEN SAMME FEJL SOM SÅ MANGE ANDRE!
køb et domæne med årlig betaling 45,-kr i stedet for 20,- kr om måneden

Brug noget gratis hvis det er første gang du laver en hjemmeside/webshop
Wix=Gratis
bigcommerce=14 dage gratis
wordpress=gratis demo

Brug også plxr til grafisk arbejde til at fremhæve dine vare eller lave et simpelt logo

du er nød til at prøve dig frem for at finde lige præcis det værktøj som passer til dig og din butik
skal det være top proffessionelt=dyrt eller skal det være lige til simple funktioner=gratis  

Tilmeldt 15. Feb 15
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 17:35
Koster Wix ikke penge?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38

du må faktisk ikke optræde som virksomhed når du ikke er 18 uden dispensation som du tidligst kan søge når du er 15 - og får problem med betalingsløsning samt bank og andet - du kan jo ikke forpligtes overfor forbruger ret og må ikke kunne stifte gæld og ikke drages til ansvar som folk der er myndige. Læs her om hvorfor og evt løsning via forældre eller andet http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html  

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:43

Dollar's:
Brug noget gratis hvis det er første gang du laver en hjemmeside/webshop
Wix=Gratis
bigcommerce=14 dage gratis
wordpress=gratis demo

Hold dig langt væk fra Wix. !

Det er muligvis gratis eller billigt, men det er også tilsvarende en ubrugelig omgang skrald. Du lærer intet af at bruge det, det er elendigt seo-mæssigt, du er låst i deres platform og kan være ganske svært at få data ud og over på en anden platform hvis du vil skifte. Og sidst men ikke mindst er det teknisk set noget være skrammel der hører til i 90'erne.

Så kast dig hellere over wordpress eller lign. open source platform, det er ikke nødvendigvis sværere end Wix at finde ud af.

Tilmeldt 15. Feb 15
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 17:57

Tror  bare jeg får min mor til at være ejer.

Tilmeldt 15. Feb 15
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 17:58

Angående Bigcommerce, gør det så noget at der ikke er nogen .dk domæne, altså kan jeg bare bruge com?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:47

Kommer din webshop til at fremstå flot og troværdig betyder det måske ikke så meget, men ser jeg et .com domæne, begynder jeg straks at blive skeptisk mht moms, told osv. Jeg vil foretrække at handle hos en virksomhed der ligger på et .dk domæne.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:03

Tobias3400:
Tror  bare jeg får min mor til at være ejer.

Inden du bare læsser det over på din mors skuldre, skal du lige sikre dig at du og hende er helt afklaret med hvordan det kan, og vil, påvirke hendes økonomi at et firma, uanset størrelse, står i hendes navn. Der er sikkert nogen som kan komme med gode links til dig, jeg har desværre ikke nogen på hånden lige nu.

Og med økonomi tænker jeg på skattefar.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)