Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale , kælderrum, lille butik Århus 8000

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg søger et lokale evt. kælderrum med toilet, eller lille butik. Vi vil åbne en klinik til alternativ behandling.Helst på Frederiksbjerg i Århus.

Vi kan også selv sætte istand ,så, hvis lokalet har brug for en kærlig hånd med istandsættelse o.s.v. kan vi selv gøre dette.

VH Miriam.

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:54

Hej,

Jeg har et lokale ledigt beliggende i Rosenkrantzgade 19, 8000 Århus C.

Lokale er 60 m2, 30 m2 facade mod gaden og 30 m2 høj kælder. Der forefindes toilet i kælderen.

Lad mig høre om det kunne have interesse samt hvad du forventer at ville betale i husleje.

Pft.

Jens Udsen

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21

Hej Jens , jeg mangle lille butik i århus men det skal pase til frisør salon . hvis det ok kan du kontakt mig eller send sms på 31 66 82 42

M.V.H

Jamal Jaff

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:33

Hej.

Jeg er på jagt efter lille butikslokale,i Åbyhøj, Viby eller Århus C, og så faldt jeg lige over dit indlæg. Lokalet er sikkert væk forlængst, men hvo, intet vover.... Altså; hvis det forsat er til leje - eller du har et andet, også gerne mindre - så skriv endelig flere oplysninger. Jeg kan kontaktes på karinaemail@gmail.com.

Karina

Tilmeldt 11. Sep 08
Skrevet kl. 14:33

hej

Jeg har en lille baglokale på ca.14 kvm på guldsmedgade, som jeg gerne vil leje ud.

Hvis det har din interesse, så kontakt mig venligst, og vi kan snakke efterfølgende.

mvh.

Tilmeldt 11. Sep 08
Skrevet kl. 11:34

hej..

har du fundet noget?....hvad siger du til at kigge forbi min forretning, og se om du kan bruge min lille baglokale. der er toilet, og en lille te køkken med.

mvh.

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej er din baglokale stadig til leje ?

Hilsen Hasan

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej amino folkens jeg mangler en lille lokale/ kælderrum kald det hvad du vil til en lille hobby jeg har med cykler, jeg går lidt og reparer cykler i min fritid og søger en sted i Århus helts i viby eller Århus C området, elektrisitet er most ? jeg kan kontaktes på tlf 60888563

Hilsen Hasan 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)