Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få min webshop i top 5 på to søgeord

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der også en garanti for, at der ikke bliver anvendt black hat seo? Det opdager man jo først, når pengene er betalt!

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo ringe og spørge dem.

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For godt to år siden skrev jeg her på Amino, om der var nogen som kunne sige hvad det ville koste at få to navn givne søgeord på side 1 i google. Jeg fik en del svar og en del PM. De pæne af dem lød lidt i stil med dit svar. Mens en del af dem gik på at jeg måtte være komplet idiot hvis jeg troede nogen kunne love mig en side 1 placering eller en pris på hvad det ville koste.

Der var dog en som kontaktede mig og tilbød følgende. På det ene søgeord ville han gerne lave en aftale, men han sagde at konkurrencen var så hård (og prisen dermed dyr) at han synes jeg skulle vente med det.

Men det anden søgeord ville få på side 1 på følgende betingelse. Jeg skulle betale 8000 kr. og hvis jeg ikke lå på side 1 efter 6 måneder ville jeg få mine penge tilbage.

Jeg gjorde det stik modsatte af hvad alle anbefalede mig og betalte- Efter 6-7 uger lå mit søgeord på side 1. Om en måned er der gået 2 år, uden at mit søgeord på noget tidspunkt har været ude af side 1. I perioder har det været oppe og ligge nr. 2 men for det meste ligger det mellem nr. 7-10. Uden at jeg har gjort noget selv. Dog er der kommet nogle naturlige links til.

Fire måneder efter mit søgeord kom på side 1 måtte jeg sige mit "normale" job op da jeg ikke kunne overkomme det sammen med det arbejde søgeordet indbragte. I dag indbringer dette ene søgeord ca. 70 procent af min årsindkomst. Og det skal siges at jeg og min familie lever et ok liv

Jeg siger på ingen måde at dit eller andres svar her inde er forkerte. Jeg vil bare sige at der også findes eksempler på at der er kommet noget godt ud af at lave en aftale som den han efterlyser. Det er ihvertfald de bedste penge jeg har givet ud i mit liv. (Jeg ved også godt jeg har været heldig. da jeg ikke lavede baggrunds check men udelukkende prøvede lykken)

Venlig hilsen Jacob

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg er en skeptisk jyde :-) det lyder næsten for godt til at være sandt

Hvad hedder firmaet du brugte og må jeg spørge om hvad dit firma hedder ?

Så vil jeg da helt klart bruge det samme firma som har hjulpet dig

Ha den besste søndag

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal passe på med firmaer der stiller garantier. Inden for søgemaskineoptimering, kan man ikke stille nogen former for garantier. Man kan give en formodning om hvordan resultaterne vil blive, men ikke mere. Der findes dog firmaer, som tilbyder at du kun betaler, hvis du opnår resultater, men det betyder også at det bliver dyrere for dig. Det er som regel ikke nødvendig at du kun betaler ved opnåede resultater,hvis du finder en ordentlig SEO leverandør, da en ordentlig leverandør af SEO, vil lægge et godt stykke arbejde i at få din side op i søgeresultaterne. 

Få eventuelt hjælp til at finde en ordentlig leverandør af SEO ved at tjekke denne guide ud: http://seo-guiden.info/ 

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kenneth, det vil i høj grad være relevant for dig, at læse mit indlæg her: http://stammer.dk/side-et-paa-google/

Ydermere, så arbejder jeg i Waimea Digital med to af de bedste SEO konsulenter, Mikkel deMib Svendsen, og Henrik Bondtofte.

Vi tilbyder SEO, og er i høj grad kompetente og erfarne inden for feltet, så hvis du vil have optimering, så overvej Waimea :-) Du kan kontakte mig på dennis@waimea.dk, hvis du er interesseret. Dog vil jeg råde dig til, at frasortere alle de firmaer, som der lover dig placeringer - hvorfor kan du blandt andet læse om i mit indlæg. 

God dag

Mvh. Dennis

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Jeg kan godt forstå hvis du er skeptisk over for hvad jeg skriver. Men jeg vil gerne lige præsicere at jeg ikke har nogen som helst form for gevinst ved at du evt. skulle vælge SEO fra samme firma. Og jeg kender som sådan heller ikke firmaet specielt godt. Men det de lovede mig holdt de, og det er helt sikkert de bedste 8000 kr. jeg har brugt i mit liv.

Firmaet hedder Ocere Danmark, ham som ejer det hedder Cim og er en super flink fyr. http://www.amino.dk/bizz/wwwrag-tagdk5031

Mit firma http://jacobs-mad.dk/

Jeg vil ikke skrive hvad søgeordet er her. Men det kan du sikkert nemt selv finde ud af, da det er det som genererer langt de fleste besøgende på min side. Ellers er du velkommen til at skrive en privat besked.

IGEN VIL JEG PRÆSICERE AT JEG IKKE VED NOK OM SEO TIL AT RÅDE NOGEN TIL DET ENE ELLER ANDET. JEG SKRIVER KUN MINE ERFARINGER HER FOR AT VISE AT BILLEDET MÅSKE IKKE ALTID ER SÅ SORT HVIDT SOM DET BLIVER UDLAGT HER INDE PÅ AMINO.

I øvrigt skriver alle her inde at man ikke kan love side 1 placeringer. Det gjorde Ocere som sådan heller ikke. De lovede bare at jeg fik mine penge tilbage hvis det ikke lykkedes at få mit søge ord på side 1.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)