Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få min webshop i top 5 på to søgeord

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt overtaget siden www.modeslips.dk

Jeg ønsker kort og godt hjælp til at komme i top 5 på Google på disse to søgeord: slips, butterfly.

Jeg vil rigtig gerne have nogle gode råd til, hvordan jeg kan hæve siden fra dens nuværende placering på disse to søgeord.

Er der én eller flere der har mod på det forestiller jeg mig måske også en aftale, hvor du/I hjælper med dette projekt. Når de to søgeord begge er i top 5 falder der en på forhånd aftalt betaling for dette. På den måde får du/I noget for jeres anstrengelser og jeg sikrer mig, at jeg kun betaler for din hjælp, hvis resultatet bliver som jeg på forhånd ønsker det.

Er der nogle der har gode råd eller som vil byde ind på opgaven, så smid endelig en besked enten her i tråden eller i en PB.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Selected Media tilbyder no cure no pay På SEO. Du betaler kun, hvis du får resultater. Men fordi du kræver forsikring, koster det selvfølgelig også dét ekstra.

Hvis du mener, at du tjener nok på et par søgeord til at købe forsikring, så giv dem et kald :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet Rasmus!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. andre der kan tilbyde firmaer eller enkeltpersoner der tilbyder seo med resultatbaseret afregning?

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Davidsen:
seo med resultatbaseret afregning

Du er helt sikkert klar over det, jeg vil fortælle nu, men det er alligevel værdifuldt:

Godt nok kan man være sikker i sin sag, men det kan være farligt for virksomheder at udbyde resultatbaseret afregning på SEO. En virksomhed vil aldrig kunne vide, om det, de har lavet (SEO-optimering), kommer til at give pote, men de kan selvfølgelig have et fingerpræg. Hvis de er 100% sikker på at du kan komme på første side på et ord, der har så høj konkurrence, bør du måske også overveje, om den pågældende virksomhed bruger uetiske SEO-metoder, som måske vil kunne booste din side i et kort stykke tid, men når Google så opdager, at der er brugt uetiske metoder, så vil straffe dig, og du vil ryge ned igen.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

For det første så vil jeg med det samme slå fast, at taler du med firmaer som garanterer dig, at du kan ligge øverst på side 1 så skal du være varsom! Da det, som mange andre ting i livet, er svært at garantere noget især når det kommer til SEO og ranking!

Jeg arbejder selv for et SEO firma ved navn SEOgruppen http://www.seogruppen.dk/ og vi gør en dyd ud af at være ærlige overfor vores kunder og fortæller dem hvordan det hele forholder sig og hvad vi vil gøre for at netop de kan blive mere synlige på Google.

Skulle du være interesseret i at tale nærmere omkring din virksomhed ang. webshop, SEO m.m så synes jeg helt klart at du skal sende mig en mail på ac@seogruppen.dk til en helt uforpligtende samtale, hvor du kan få stillet nogle spørgsmål og jeg kan give dig nogle svar :)

Mvh

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Anders Christensen - har sendt dig en mail.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart MEGET underligt, hvis der er nogen, der kan garantere en topplacering på store søgeord. Det ville ikke bare kræve en god SEO lokalt på den respektive side, men også en bred ekstern linkbuilding fra andre sider. Det sker ikke bare dag til dag, og hvis det gør, så er det helt sikkert, at der er noget black hat SEO involveret. Bliver det opdaget, banlyses pågældende side af Google!

Mvh.

Thomas Skytte
[Manuel signatur med link fjernet i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en garanti for at få en topplacering, det er forsikring om ikke at skulle betale, hvis ikke det lykkes.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis. Og det er også det der tiltaler mig en del.

Ved godt der også er ulemper ved denne løsning, men kan nu også se en del fordele ved det.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)