Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEASING TIL SALG - KIA SORENTO 2,5 CDR - Automat gear - Gold Edition

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Jeg har en 3 års leasing på en KIA SORENTO 2.5 CRDI Automat gear, sort metalic, tonnede ruder GOLD EDITON Leasing start: Juli 2006 Ydelse pr. mdr. DKK 4.130 ex moms Antal km om året: 25.000 km Den har kørt ca.: 33.000 km Ekstra udstyr til bilen uden for leasing, Pioneer Cd radio Bilen er meget velholdt Bilens pris er beregnet udfra den lavere afgift DA JEG IKKE BRUGER DENNE BIL MERE ØNSKER JEG AT SÆLGE/OVERDDRAGE DEN TIL ET ANDET FIRMA, PERSON MOD EN BETALING FRA MIG PÅ DKK 25.000 KONTANT LEASING SELSKAB ER NORDANIA FINANS Lad mig hører om det har nogen interesse Nogle spørgsmål så er i også velkommen til at spørge Mvh Epsa69
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:12

Er der service med i laesing kontrakten..?

Hvad giver du i årlig afgift for denne bil..?

Er der andre udgifter på denne bil, og hvad er aftalen ved leasingkontrakten's udløb..?

Er meget interresseret.

/Per B. Lauridsen

Tilmeldt 28. Jul 06
Skrevet kl. 14:52
Hej Per Nej der er ingen service med i leasing kontrakten Årlig vægtafgift er Erhverv fuldtid: 4.700 kr. Nej der ikke andre udgifter, udover: forsikring, vægtafgift og benzin Aftalen er lavet at efter leasings aftalens udløb, på de 3år, så afleveres bilen tilbage, (men jeg tror godt man kan lave en aftale om at den kan købes efter leasingaftalen) (Periode Juli 2006 - Juli 2009) Den er nød til at blive overtaget af et moms registeret firma (jeg hæfter personligt for leasing aftalen, og det skal jeg selvfølgelig frigøres hvis den overtages ) Mvh Søren
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Hej Søren

Hvor meget kan købes fri for.

Har du kontaktet leasingfirmaet, og det er i orden at kontrakten fortsætter hos en anden, alt samme periode.

Jeg er interesseret, dog med forbehold.

Tilmeldt 28. Jul 06
Skrevet kl. 15:25
1. Nej der er ikke nogen service tilknyttede leasing aftalen 2. Vi giver ca. DKK 4700 3. Kun forsikring 4. Nej aftalen er at du leaser den i 3 år, også aflevere den tilbage, (men måske det kan laves om) Mvh Søren
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)