Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er egentlig en god gave til reception.???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Brødsgaard Byggeri Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her et spørgsmål i den "bløde" ende.

Vi er jævnligt inviteret til diverse receptioner i kraft af vores virksomhed. Det være sig både jubilæer, fødselsdage og diverse åbnings-receptioner mv. Det er jo således at de fleste kommer med to flasker jævn vin i gaveæske… :-/

Min tanke er så om man egentlig ikke burde være en smule mere opfindsom. Nu står vi og skal til åbningsreception ved en af vores kunder, der skal åbne en restaurant/bistro. Derfor kom jeg til at tænke på at der måtte nytænkning til. Jeg synes ikke at der "bare" skal være vin. Ikke at det skal være noget meget mere vildt eller dyrt, bare noget anderledes.

Her stopper min opfindsomhed så også og jeg vil ty til de kloge og opfindsomme folk på Amino:-)

Hvad kan være en gaveide til sådan en reception? Hvad har Amino-folket set og evt. afprøvet?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gider heller ikke komme med vin osv.

Jeg plejer at tænke lidt ud af boksen. F.eks. har jeg nogle gange købt en kost i Bauhaus også vedhæfte et gavekort til Bauhaus. De fleste bliver meget glade for denne gave.

Det er ikke fordi at et gavekort er vildt, men det at man kommer med en kost griner de fleste af :-)

God aften,

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en person, det gælder, og ikke bare et firma-jubilæum el.lign., har jeg god erfaring med at give oplevelser. Dette kunne være en teater-billet, et faldskærmsudspring eller lignende eller bare en middag for to. De, som har stået for indbydelsen, har måske en idé om, hvad personen "er til". 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Håber det er OK jeg laver lidt reklame for min egen virksomhed, i denne tråd. Jeg har et firma med et par andre gutter, plantepakken.dk, hvor vi bl.a. sælger plantepakker til B2B. Vi sælger flest til, når en virksomhed får en ny medarbejder, men det er også ofte brugt til forskellige receptioner.

Holdere længere end en flaske vin, mere bæredygtig end en buket blomster og holder en pris som er til at betale. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NEJ. Det er sgu ikke OK at smide reklame ind i et indlæg fra 2015.

Skype-Angry

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
NEJ. Det er sgu ikke OK at smide reklame ind i et indlæg fra 2015.

Sjældent giver jeg en 5-stjernet vurdering. Nu gør jeg!

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:
Håber det er OK jeg laver lidt reklame for min egen virksomhed

Er du Plus-medlem? Nej? Så er svaret enkelt: nej

Tobias Hyldeborg:
i denne tråd

Som Fru Hartmann siger: tråden er fra 2015. Det er lidt søgt ...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved godt det er en gammel tråd, men der er jo lavet indlæg de sidste dage.

Den sjoveste receptionsgave, jeg har set, er en ged.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)