Tak Simon, det var det eneste positive svar, som tog udgangspunkt i, at The Man gør det i en god mening! Det andet svarer lidt til at fortælle en advokat, at man skal giftes. Han siger ikke tillykke, men spørger, om man er godt forberedt på at blive skilt. Dette kan jo også være en chance for at blive selvstændig, hvis man skulle have lyst til det. Og hvad er alternativet? Når det så er sagt, vil jeg erklære mig enig i, at man skal passe på faldgruberne og få nogle kompetente, f.eks. aminoer, til at se på det - bare man i princippet er positivt indstillet. Jeg ville også undre mig mht. ordningen med bilen. Den bør han helt klart stille gratis til rådighed, så længe trådstarter udfører sit. Han bør jo også stille med lidt risiko. |
Jeg tog også Simons svar til mig !
Og må indrømme jeg er fandme glad for jeg fik anbefalet Amino ! I er sgu konstruktive og ved hvad i snakker om og er fode med forslag ..
Jeg skal mødes med ham i næste uge og " forhandle " de sidste ting på plads hvor jeg vil uden at skrive under , nok udnytte jer igen og skrive i oplægget her hvad han tilbyder og prismæssigt osv og gøre jeres mening om evt !