Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber ikke at dette betragtes som ren reklame. Det er lige så meget ment som et tilbud til alle de (kommende)iværksættere på verdens bedste iværksætterforum; Amino :-)

Som service konsulent, hovedsagligt for erhvervslivet, og projektleder, har jeg desværre oplevet en del rengøringsfirmaer gå neden om.

Det synes jeg er rigtig ærgerligt!Jeg anbefaler nemlig tit mine erhvervskunder at bruge mindre rengøringsfirmaer, da de ofte er de mest pligtopfyldende og fleksible (min mening - ikke fakta)

Fælles for en stor del af dem der går konkurs, er at de nok ikke helt havde sat sig ind i, hvad det præcist kræver at starte egen rengøringsvirksomhed op.
Jeg oplever desværre ofte den holdning, at bare man har en bil, spand og moppe, kan man starte et lille rengøringsfirma op.

Det er der måske også nogle der kan, men for størstedelen af iværksættere, kræver det en del mere.
Erhvervslivet har eksempelvis store krav til rengøringsfirmaer, deres kvalitet, serviceniveau samt priser.

Derfor er jeg begyndt at rådgive kommende iværksættere der ønsker at starte rengøringsfirma op, på den "rigtige" måde.

Klik her for at læse mere

Desuden tilbyder jeg kommende iværksættere, der er medlem af Amino, der overvejer at starte rengøringsvirksomhed,
10 % besparelse på min hjælp, samt den 1. times rådgivning eller hjælp, vederlagsfrit.
(kræver altså medlemskab af Amino).

Mit håb er dermed, at folk for tænkt det rigtigt igennem inden de starter rengøringsvirksomhed op.
For det er ikke så enkelt, som det måske først ser ud.

Det skal dog ikke afholde nogen fra at starte op. Det er nemlig en spændende branche, med mange muligheder.

Jeg vil dog altid anbefale, at læse disse to sider først (de er gratis Wink )

Dansk side om opstart af rengøringsfirma

Engelsk side om opstart af rengøringsfirma  (er lidt rodet)

Med venlig hilsen

Jan Sørensen

Service konsulent

Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 08:49
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:02

Jan Sørensen:
ren reklame

Ha-ha! Dagens bedste :-D

Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 14:11

Ja, okay. Ikke min bedste formulering.

Plejer altid at spotte det hos andre, men havde ikke set det hos mig selv. Go' weekend herfra :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:21

Den var da morsom - morsom nok til, at jeg læste resten af indlægget :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)